AReality - platforma do wyświetlania obiektów w internecie przestrzennym dla handlu

INNE

ikona bez podpisów - fiolet: 
/sites/default/files/biale_inne_branze-12-12_0_0.png
/sites/default/files/styles/miniaturka_200x200/public/branze/inne_0.jpg?itok=gL8LxqzN

INNOWACYJNE TECHNOLOGIE I PROCESY PRZEMYSŁOWE (W UJĘCIU HORYZONTALNYM)

ikona bez podpisów - fiolet: 
/sites/default/files/gradient_budownictwo-09_0.png
/sites/default/files/styles/miniaturka_200x200/public/branze/budownictwo.jpg?itok=-PEpG3sj

AReality - platforma do wyświetlania obiektów w internecie przestrzennym dla handlu

pz@realityunit.one
Forma ochrony: 
Chronione prawem autorskim
Poziom gotowości technologicznej (TRL): 
TRL 8
Forma komercjalizacji: 
Licencja
Współpraca techniczna (umowa o doradztwo)
Umowa produkcyjna (podwykonawstwo)


Dawca jest jedynym podmiotem uprawnionym do technologii
Opis technologii: 

Platforma AReality jest narzędziem do wyświetlania obiektów 3D w rzeczywistości rozszerzonej dedykowana handlowi zarówno internetowemu, jak i stacjonarnemu. Pozwala to biznesom na “przeniesienie” oferowanych produktów do miejsc, gdzie są ich klienci.
Dzięki AReality przedmioty, które oferują przedsiębiorcy docierają do odbiorców jakby  były z nimi “w ich rzeczywistości”. 

Reality Unit wychodzi naprzeciw najnowszym trendom rynkowym i wdraża system, który przenosi doświadzenie związane z decyzjami zakupowymi do klienta. W tym celu wykorzystuje narzędzie, która posiada praktycznie każdy, smartfon z dostępem do internetu. 

Co AReality daje to biznesom?
Firmom, które mają już obecność online, pomaga rozwiązywać najbardziej nękający ich problem - zwroty produktów. Szacuje się, iż nawet 40% produktów zamawianych online jest oddawanych sprzedającym. Rzeczywistość rozszerzona, poprzez oddanie realnego wyglądu produktu, w miejscu, gdzie użytkownik będzie z niego korzystał pozwala zmniejszyć ryzyko zwrotów. 

Firmom, które nie posiadają obecności online, tworzy nowy kanał dystrybucji oraz dialogu z klientem. Pozwala na dotarcie do miejsca, gdzie użytkownik będzie korzystać z przedmiotu, aby mógł zobaczyć go w jego “naturalnym” środowisku pozakupowym.

Jak działa platforma AReality? 

AReality jest platformą webową, dostępna z poziomu przeglądarki internetowej. 

Korzystanie z niej sprowadza się do 3 prostych kroków.
1. Użytkownik, w konfiguratorze, dodaje modele/textury/obrazki/video - wszystkie materiały, które chce wyświetlać w rzeczywistości rozszerzonej i tworzy tzw. Scenę, określa co ma się wyświetlać, jak powinno się prezentować. Może dodać wiele plików, aby stworzyć rozbudowaną scenę, ale może również dodać pojedynczy obiekt.
2. Dane z pkt 1 są zapisywane w bazie i taką konfigurację można pobrać poprzez API 

3. Użytkownik dostaje dostęp do swoich danych poprzez API lub plik SDK, dzięki któremu będzie mógł pobierać powyższe zasoby z serwera Reality Unit do swojej aplikacji 

Platforma AReality jest aktualnie dostępna w wersji 1.0. - wspiera działania aplikacji mobilnych (Android oraz iOS)  już istniejących. Reality Unit jest w stanie zapewnić wsparcie również biznesom, które nie posiadają aplikacji mobilnych oraz mają obecność tylko z wersji web (np. Strony internetowe).

Przykłady:

  1. Biznes posiada aplikację mobilną iOS - AReality działa

  2. Biznes posiada aplikację mobilną Android - AReality działa

  3. Biznes posiada aplikację mobilną Android oraz iOS - AReality działą

  4. Biznes nie posiada aplikacji mobilnych - Reality Unit wspomoże biznes w tworzeniu aplikacji

  5. Biznes nie posiada aplikacji mobilnych i nie chce ich tworzyć, gdyż woli obecność tylko w internecie web, na przykład poprzez stronę internetową, która działa w przeglądarkach mobilnych  - Reality Unit wspomoże biznes w przygotowaniu wersji webowej rozwiazania

Zalety/korzyści z zastosowania technologii: 

Rzeczywistość rozszerzona (augmented reality - AR)  ma na celu przeniesienie doświadczeń zakupowych, których użytkownik doświadcza w sklpeach stacjonarnych do tzw. Internetu przestrzennego. Celem jest, aby użytkownik zobczył przedmiot w jego naturalnym środowisku, czyli tam gdzie dana osoba będzie z niego korzystać. Znany jest przykład sklepu internetowego, który wprowadził AR na swojej stronie internetowej. Plecaki w cenach od $100 do nawet $1000 są sprzętem specjalistycznym, który - przy zakupie online - wymaga dokładnego zaznajomienia się z przedmiotem. Wprowadzenia AR spowodowało, iż 90% osób, które skorzystało z prezentacji 3D produktu dokonało zakupu.

W przypadku ecommerce AR niweluje również tzw. pozakupowe niezadowolenie z produktu powodowane innym wyglądem przedmiot online niż w “realu”. Szacuje się, iż ponad 40% przedmiotów jest oddawanych, głównym powodem jest to niezadowolenie z wyglądu produktu.

Użytkownicy, którzy dokonują zakupów w internecie, zauważają, iż AR może wzmocnić ich doznania zakupowe (63%).  Ponad 20% użytkowników, zauważa, iż wolałby dokonać zakupów online niż offline jeśli mogliby korzystać z AR. A 35% użytkowników częśćiej dokonywałoby zakupów, gdyby mogli skorzystać z “try-before-buy” w rzeczywistości rozszerzonej. AR wpływa również na doświadczenia związane z cenami produktu. 40% użytkowników, którzy
 

Liczba firm, które korzystaja z AR rokrocznie rośnie, nabardziej znanym przykładem jest aplikacja AR giganta meblowego IKEA, która pozwala na “obejrzenie” mebli w domach ludzi.

Zauważa się również, korzystny wpływ na postrzeganie biznesów, które korzystają z AR. Takie marki są postrzegane jako nowoczesne przez użytkowników.

 
Zastosowanie rynkowe: 

eCommerce oraz handel stacjonarny. Tak naprawdę każda organizacja, która dokonuje sprzedaży produktów może korzystać z AReality. Zarówno firmy z obecnością online, jak i będące offline dostana wsparcie w AReality. 

Znane są przykład z branż motoryzacyjncyh (Porsche, Tesla, Range Rover), które korzystają z AR. Branże meblarskie (IKEA), producenci armatury, drzwi i okien. Firmy oferujące AGD oraz RTV. 

Słowem, każdy kto prowadzi sprzedaż.

 


Dawca technologii oferuje doradztwo związane z wdrożeniem
Doradztwo w zakresie: 

Z założenia platforma wspiera aplikacje mobilne już istniejące - wersja 1.0, aktualnie dostępna. Na życzenie Klienta jesteśmy w stanie przygotować indywidualną aplikację mobilną oraz połączyć platformę z platformami webowymi. 
Wspieramy we wsparciu w implementacji w stacku technologicznym klienta. 
Wsparcie przy tworzeniu modeli 3D.

Załącznik: 

Dawca technologii:
Reality Unit

Dane kontaktowe

Piotr Zwierzyk
508857467

Kontakt z ARP

<strong>Nazwa podmiotu / Imię i nazwisko </strong>:

Reality Unit
<strong>Czy prawa własności do technologii mają również inne podmioty / osoby?</strong>:

Nie
<strong>Nazwa technologii</strong>:
AReality - platforma do wyświetlania obiektów w internecie przestrzennym dla handlu
<br/><strong>Forma ochrony</strong>:
Chronione prawem autorskim
<br/><br/><strong>Dojrzałość technologii</strong>:
TRL 8
<br/><br/><strong>Forma komercjalizacji</strong>:
Licencja, Współpraca techniczna (umowa o doradztwo), Umowa produkcyjna (podwykonawstwo)
<br/><br/><strong>Opis technologii</strong>:

Platforma AReality jest narzędziem do wyświetlania obiektów 3D w rzeczywistości rozszerzonej dedykowana handlowi zarówno internetowemu, jak i stacjonarnemu. Pozwala to biznesom na “przeniesienie” oferowanych produktów do miejsc, gdzie są ich klienci.
Dzięki AReality przedmioty, które oferują przedsiębiorcy docierają do odbiorców jakby  były z nimi “w ich rzeczywistości”. 

Reality Unit wychodzi naprzeciw najnowszym trendom rynkowym i wdraża system, który przenosi doświadzenie związane z decyzjami zakupowymi do klienta. W tym celu wykorzystuje narzędzie, która posiada praktycznie każdy, smartfon z dostępem do internetu. 

Co AReality daje to biznesom?
Firmom, które mają już obecność online, pomaga rozwiązywać najbardziej nękający ich problem - zwroty produktów. Szacuje się, iż nawet 40% produktów zamawianych online jest oddawanych sprzedającym. Rzeczywistość rozszerzona, poprzez oddanie realnego wyglądu produktu, w miejscu, gdzie użytkownik będzie z niego korzystał pozwala zmniejszyć ryzyko zwrotów. 

Firmom, które nie posiadają obecności online, tworzy nowy kanał dystrybucji oraz dialogu z klientem. Pozwala na dotarcie do miejsca, gdzie użytkownik będzie korzystać z przedmiotu, aby mógł zobaczyć go w jego “naturalnym” środowisku pozakupowym.

Jak działa platforma AReality? 

AReality jest platformą webową, dostępna z poziomu przeglądarki internetowej. 

Korzystanie z niej sprowadza się do 3 prostych kroków.
1. Użytkownik, w konfiguratorze, dodaje modele/textury/obrazki/video - wszystkie materiały, które chce wyświetlać w rzeczywistości rozszerzonej i tworzy tzw. Scenę, określa co ma się wyświetlać, jak powinno się prezentować. Może dodać wiele plików, aby stworzyć rozbudowaną scenę, ale może również dodać pojedynczy obiekt.
2. Dane z pkt 1 są zapisywane w bazie i taką konfigurację można pobrać poprzez API 

3. Użytkownik dostaje dostęp do swoich danych poprzez API lub plik SDK, dzięki któremu będzie mógł pobierać powyższe zasoby z serwera Reality Unit do swojej aplikacji 

Platforma AReality jest aktualnie dostępna w wersji 1.0. - wspiera działania aplikacji mobilnych (Android oraz iOS)  już istniejących. Reality Unit jest w stanie zapewnić wsparcie również biznesom, które nie posiadają aplikacji mobilnych oraz mają obecność tylko z wersji web (np. Strony internetowe).

Przykłady:

  • Biznes posiada aplikację mobilną iOS - AReality działa

  • Biznes posiada aplikację mobilną Android - AReality działa

  • Biznes posiada aplikację mobilną Android oraz iOS - AReality działą

  • Biznes nie posiada aplikacji mobilnych - Reality Unit wspomoże biznes w tworzeniu aplikacji

  • Biznes nie posiada aplikacji mobilnych i nie chce ich tworzyć, gdyż woli obecność tylko w internecie web, na przykład poprzez stronę internetową, która działa w przeglądarkach mobilnych  - Reality Unit wspomoże biznes w przygotowaniu wersji webowej rozwiazania


  • <strong>Zalety/korzyści z zastosowania technologii</strong>:

    Rzeczywistość rozszerzona (augmented reality - AR)  ma na celu przeniesienie doświadczeń zakupowych, których użytkownik doświadcza w sklpeach stacjonarnych do tzw. Internetu przestrzennego. Celem jest, aby użytkownik zobczył przedmiot w jego naturalnym środowisku, czyli tam gdzie dana osoba będzie z niego korzystać. Znany jest przykład sklepu internetowego, który wprowadził AR na swojej stronie internetowej. Plecaki w cenach od $100 do nawet $1000 są sprzętem specjalistycznym, który - przy zakupie online - wymaga dokładnego zaznajomienia się z przedmiotem. Wprowadzenia AR spowodowało, iż 90% osób, które skorzystało z prezentacji 3D produktu dokonało zakupu.

    W przypadku ecommerce AR niweluje również tzw. pozakupowe niezadowolenie z produktu powodowane innym wyglądem przedmiot online niż w “realu”. Szacuje się, iż ponad 40% przedmiotów jest oddawanych, głównym powodem jest to niezadowolenie z wyglądu produktu.

    Użytkownicy, którzy dokonują zakupów w internecie, zauważają, iż AR może wzmocnić ich doznania zakupowe (63%).  Ponad 20% użytkowników, zauważa, iż wolałby dokonać zakupów online niż offline jeśli mogliby korzystać z AR. A 35% użytkowników częśćiej dokonywałoby zakupów, gdyby mogli skorzystać z “try-before-buy” w rzeczywistości rozszerzonej. AR wpływa również na doświadczenia związane z cenami produktu. 40% użytkowników, którzy
     

    Liczba firm, które korzystaja z AR rokrocznie rośnie, nabardziej znanym przykładem jest aplikacja AR giganta meblowego IKEA, która pozwala na “obejrzenie” mebli w domach ludzi.

    Zauważa się również, korzystny wpływ na postrzeganie biznesów, które korzystają z AR. Takie marki są postrzegane jako nowoczesne przez użytkowników.

     
    <strong>Zastosowanie rynkowe</strong>:

    eCommerce oraz handel stacjonarny. Tak naprawdę każda organizacja, która dokonuje sprzedaży produktów może korzystać z AReality. Zarówno firmy z obecnością online, jak i będące offline dostana wsparcie w AReality. 

    Znane są przykład z branż motoryzacyjncyh (Porsche, Tesla, Range Rover), które korzystają z AR. Branże meblarskie (IKEA), producenci armatury, drzwi i okien. Firmy oferujące AGD oraz RTV. 

    Słowem, każdy kto prowadzi sprzedaż.

     
    <strong>Słowa kluczowe</strong>:<br/>
    augmented reality, rzeczywistość rozszerzona, AR, ecommerce, retail, handel, sprzedaż online, sprzedaż offline, spatial internet, 3D
    <br/><br/><strong>Dawca zapewnia doradztwo związane z wdrożeniem</strong>:
    Tak
    <strong>Doradztwo w zakresie</strong>:

    Z założenia platforma wspiera aplikacje mobilne już istniejące - wersja 1.0, aktualnie dostępna. Na życzenie Klienta jesteśmy w stanie przygotować indywidualną aplikację mobilną oraz połączyć platformę z platformami webowymi. 
    Wspieramy we wsparciu w implementacji w stacku technologicznym klienta. 
    Wsparcie przy tworzeniu modeli 3D.




    Kontakt:
    Piotr Zwierzyk
    pz@realityunit.one
    508857467
    Dawcy - PDF