Chatbot pozyskujący leady ze strony internetowej

INNE

ikona bez podpisów - fiolet: 
/sites/default/files/biale_inne_branze-12-12_0_0.png
/sites/default/files/styles/miniaturka_200x200/public/branze/inne_0.jpg?itok=gL8LxqzN

Chatbot pozyskujący leady ze strony internetowej

marcin.chalko@gmail.com
Poziom gotowości technologicznej (TRL): 
TRL 7
Forma komercjalizacji: 
Licencja


Dawca jest jedynym podmiotem uprawnionym do technologii
Opis technologii: 

Chatbot samodzielnie pozyskuje kontakt do potencjalnych klientów dla dewelopera lub biura nieruchomości, którzy zapoznali się z ofertą nieruchomosci na stronie internetowej.

Pozyskuje kontakt do osoby zainteresowanej zakupem nieruchomości wraz z preferencjami zakupowymi (lokalizacja, rodzaj inwestycji, metraż, ilość pokoi itp) i danymi kontaktowymi (numer telefonu i adres e-mail).

Wysyła powiadomienia o nowym kontakcie w czasie rzeczywistym do działu sprzedaży.
 

Zalety/korzyści z zastosowania technologii: 

Eliminuje koszty zatrudnienia osób obsługujących live chat.

Zastosowanie rynkowe: 

Przykładem jest zastosowanie chatbota na stronie internetowej w celu pozyskiwania kontaktów od potencjalnych klientów zainteresowanych produktem lub usługą w branży, gdzie klient ma długi proces decyzyjny dotyczący zakupu produktu lub usługi.



Dawca technologii oferuje doradztwo związane z wdrożeniem
Doradztwo w zakresie: 
  1. Przygotowania scenariusza chatbota
  2. Instalacji chatbota na stronie internetowej
  3. Dostosowywaniem usługi do potrzeb biorcy technologii
Słowa kluczowe: 

Dawca technologii:
Marcin Chałko

Dane kontaktowe

Marcin Chałko
503500452

Kontakt z ARP

<strong>Nazwa podmiotu / Imię i nazwisko </strong>:

Marcin Chałko
<strong>Czy prawa własności do technologii mają również inne podmioty / osoby?</strong>:

Nie
<strong>Nazwa technologii</strong>:
Chatbot pozyskujący leady ze strony internetowej
<br/><strong>Forma ochrony</strong>:
<br/><br/><strong>Dojrzałość technologii</strong>:
TRL 7
<br/><br/><strong>Forma komercjalizacji</strong>:
Licencja
<br/><br/><strong>Opis technologii</strong>:

Chatbot samodzielnie pozyskuje kontakt do potencjalnych klientów dla dewelopera lub biura nieruchomości, którzy zapoznali się z ofertą nieruchomosci na stronie internetowej.

Pozyskuje kontakt do osoby zainteresowanej zakupem nieruchomości wraz z preferencjami zakupowymi (lokalizacja, rodzaj inwestycji, metraż, ilość pokoi itp) i danymi kontaktowymi (numer telefonu i adres e-mail).

Wysyła powiadomienia o nowym kontakcie w czasie rzeczywistym do działu sprzedaży.
 


<strong>Zalety/korzyści z zastosowania technologii</strong>:

Eliminuje koszty zatrudnienia osób obsługujących live chat.


<strong>Zastosowanie rynkowe</strong>:

Przykładem jest zastosowanie chatbota na stronie internetowej w celu pozyskiwania kontaktów od potencjalnych klientów zainteresowanych produktem lub usługą w branży, gdzie klient ma długi proces decyzyjny dotyczący zakupu produktu lub usługi.


<strong>Słowa kluczowe</strong>:<br/>
chatbot, lead generation
<br/><br/><strong>Dawca zapewnia doradztwo związane z wdrożeniem</strong>:
Tak
<strong>Doradztwo w zakresie</strong>:
  • Przygotowania scenariusza chatbota
  • Instalacji chatbota na stronie internetowej
  • Dostosowywaniem usługi do potrzeb biorcy technologii



  • Kontakt:
    Marcin Chałko
    marcin.chalko@gmail.com
    503500452
    Dawcy - PDF