InteliWISE AI Chatbot

InteliWISE AI Chatbot

info@inteliwise.com
Forma ochrony: 
Patent
Forma komercjalizacji: 
Licencja
Współpraca techniczna (umowa o doradztwo)
Umowa produkcyjna (podwykonawstwo)
Komercyjne usługi badawcze


Dawca jest jedynym podmiotem uprawnionym do technologii
Opis technologii: 

 

AI- Chatbot-Wirtualny Doradca (WD),Wirtualny Asystent(WA) to systemowe rozwiązanie informatyczne (oprogramowanie) z  obszaru inteligentnej automatyzacji i  zarządzania wiedzą, obsługi klienta i wsparcia transakcji w e-commerce. Jest przedmiotem patentu w  USA polskich​ inżynierów,​ ​ tworzących​ ​ spółkę​ ​ specjalizującą​ ​ się​ ​ w cloudowych​ ​ rozwiązaniach​ ​ ​ dla​ ​ biznesu​ ​ i ​ ​ e-administracji.

Rozwiązanie InteliWISE​ AI-Chatbot​/Virtual​ ​ Assistant jest oparte na silniku​ ​NLP​ rozpoznającym​ pytania​ w języku naturalnym​ klientów.

Chatbot,​ ​oprogramowanie​ ​z ​obszaru​ ​Machine​ ​Learning,​ dostarcza​ ​tzw.​ interfejs​ ​ konwersacyjny, poprzez​ ​ czat​ ​ tekstowy​ ​ pomiędzy​ ​ użytkownikiem​, a ​stroną​ ​ www:​ analizuje​ ​ i ​rozumie​ najczęstsze pytania​ ​klientów,​ ​dostarcza​ ​natychmiastowych​​ odpowiedzi,​​ bez​ ​ udziału​ ​konsultantów.

 

Live Chat Enterprise jest nowoczesnym kanałem “tekstowym”, uzupełniającym Jako kolejny narzędzie usprawniające proces pozyskania informacji sugerujemy wprowadzenie Live Chata który zostanie zintegrowany z Chatbotem:
* umożliwia czatowanie użytkownika z obsługą klienta lub sprzedawcą w czasie realnym
* obok infolinii praktycznie najbardziej preferowanym sposobem kontaktu klienta z obsługą lub sprzedawcą strony WWW
* jest świetną alternatywą dla tych klientów, którzy nie są wstanie wykonać telefonu do callcenter (hałas, praca w open – space itp.)
* najszybsza i najbardziej naturalna reakcja na wątpliwości / próbę rezygnacji klienta z zakupów – co niewątpliwie jest najważniejszym problemem w e-Commerce oraz na stronach transakcyjnych.

 

Płynna integracja daje istotne korzyści:

 

* Klient może w dowolnej chwili sam sobie wybrać jego preferowany sposób kontaktu (email, czat, telefon, co - browse);  

* Wykorzystane zostaną technologie semantyczne, maksymalizujące automatyzację rozwiązywania problemów prostych (self - service), ALE natychmiast eskalujemy do żywego konsultanta jeśli problem jest bardziej złożony - tu “dopalamy” live chat albo kierujemy na infolinię.

 
Zalety/korzyści z zastosowania technologii: 

Firma wspiera obsługę klienta oraz cyfrową transformację biznesu (digital transformation), integrując technologie inteligentnej automatyzacji oraz  zwiększając efektywność e-commerce oraz e-marketingu. Ma na swoim koncie ponad 200 zrealizowanych wdrożeń rozwiązań takich jak Chatbot, Live Chat czy Contact Center, w tym doświadczenie i referencje we wdrożeniach oprogramowania dla największych banków, ubezpieczycieli i instytucji m.in. w Polsce, Stanach Zjednoczonych oraz w Wielkiej Brytanii.

 

Rozwiązania InteliWISE:

  • Systemy przetestowane na masowym ruchu klientów na stronach www – kilkadziesiąt/ kilkaset tysięcy interakcji miesięcznie, z najwyższymi gwarancjami SLA.

  • 100% wsparcie zamawiającego w usłudze wdrożenia/ wsparcia /supportu/ zarządzania aplikacją, zgodnie ze specyfikacją/ RFI/ RFP zamawiającego.

  • Analiza i zaawansowane integracje z systemami zamawiającego, w tym CRM, CC, ERP, Facebook i innymi portalami społecznościowymi.

  • Rozwiązanie nie będące "black box-em" bez możliwości edycji – zamawiający dostaje do dyspozycji kompleksowe narzędzia do zarządzania wyglądem/ zachowaniem/ kontentem oprogramowania – zmiany/ aktualizacje mogą być dokonywane samodzielnie przez zamawiającego.

  • Dostosowane do RODO –  pełne wsparcie przy dostosowaniu oprogramowania do nowych regulacji, w tym RODO, IDD.

  • Rozwiązania on-premise – możliwość osadzenia 100% rozwiązania (wcześniej wykorzystywanego w chmurze) na infrastrukturze zamawiającego.

  • Integracja Chatbot <-> Live Chat, tzw. hybrydowy chat, umożliwiający optymalne wykorzystanie AI do obsługi najczęstszych pytań i natychmiastowe przekierowanie do Live Chata wyłącznie tych bardziej skomplikowanych zapytań (odciążenie operatora).

  • Maksymalna modułowość: w każdej chwili zamawiający może wyłączyć niewykorzystywane oprogramowanie bądź włączyć dodatkowe funkcje.

 

Spółka InteliWISE jest kwalifikowana w TOP10 globalnych dostawców technologii “Virtual Agent”, według niezależnej firmy analitycznej Forrester Research oraz posiada opatentowaną w USA technologię inteligentnego rozpoznawania języka naturalnego. InteliWISE jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych rynku New Connect, (ticker: ITL), strategicznie wsparcie zapewnia Intel Capital, a akcjonariuszem firmy jest Grupa Asseco.

 
Zastosowanie rynkowe: 

eBankowość 

eUbezpieczenia 

eCommerce 

eUsługi 

eGOV 



Dawca technologii oferuje doradztwo związane z wdrożeniem
Doradztwo w zakresie: 

Od Analizy do Pełnego Wdrożenia, w tym integracje. 


Dawca technologii:
Marcin Strzałkowski

Dane kontaktowe

Marcin Strzalkowski
503007654

Kontakt z ARP

<strong>Nazwa podmiotu / Imię i nazwisko </strong>:

Marcin Strzałkowski
<strong>Czy prawa własności do technologii mają również inne podmioty / osoby?</strong>:

Nie
<strong>Nazwa technologii</strong>:
InteliWISE AI Chatbot
<br/><strong>Forma ochrony</strong>:
Patent
<br/><br/><strong>Dojrzałość technologii</strong>:
<br/><br/><strong>Forma komercjalizacji</strong>:
Licencja, Współpraca techniczna (umowa o doradztwo), Umowa produkcyjna (podwykonawstwo), Komercyjne usługi badawcze
<br/><br/><strong>Opis technologii</strong>:

 

AI- Chatbot-Wirtualny Doradca (WD),Wirtualny Asystent(WA) to systemowe rozwiązanie informatyczne (oprogramowanie) z  obszaru inteligentnej automatyzacji i  zarządzania wiedzą, obsługi klienta i wsparcia transakcji w e-commerce. Jest przedmiotem patentu w  USA polskich​ inżynierów,​ ​ tworzących​ ​ spółkę​ ​ specjalizującą​ ​ się​ ​ w cloudowych​ ​ rozwiązaniach​ ​ ​ dla​ ​ biznesu​ ​ i ​ ​ e-administracji.

Rozwiązanie InteliWISE​ AI-Chatbot​/Virtual​ ​ Assistant jest oparte na silniku​ ​NLP​ rozpoznającym​ pytania​ w języku naturalnym​ klientów.

Chatbot,​ ​oprogramowanie​ ​z ​obszaru​ ​Machine​ ​Learning,​ dostarcza​ ​tzw.​ interfejs​ ​ konwersacyjny, poprzez​ ​ czat​ ​ tekstowy​ ​ pomiędzy​ ​ użytkownikiem​, a ​stroną​ ​ www:​ analizuje​ ​ i ​rozumie​ najczęstsze pytania​ ​klientów,​ ​dostarcza​ ​natychmiastowych​​ odpowiedzi,​​ bez​ ​ udziału​ ​konsultantów.

 

Live Chat Enterprise jest nowoczesnym kanałem “tekstowym”, uzupełniającym Jako kolejny narzędzie usprawniające proces pozyskania informacji sugerujemy wprowadzenie Live Chata który zostanie zintegrowany z Chatbotem:
* umożliwia czatowanie użytkownika z obsługą klienta lub sprzedawcą w czasie realnym
* obok infolinii praktycznie najbardziej preferowanym sposobem kontaktu klienta z obsługą lub sprzedawcą strony WWW
* jest świetną alternatywą dla tych klientów, którzy nie są wstanie wykonać telefonu do callcenter (hałas, praca w open – space itp.)
* najszybsza i najbardziej naturalna reakcja na wątpliwości / próbę rezygnacji klienta z zakupów – co niewątpliwie jest najważniejszym problemem w e-Commerce oraz na stronach transakcyjnych.

 

Płynna integracja daje istotne korzyści:

 

* Klient może w dowolnej chwili sam sobie wybrać jego preferowany sposób kontaktu (email, czat, telefon, co - browse);  

* Wykorzystane zostaną technologie semantyczne, maksymalizujące automatyzację rozwiązywania problemów prostych (self - service), ALE natychmiast eskalujemy do żywego konsultanta jeśli problem jest bardziej złożony - tu “dopalamy” live chat albo kierujemy na infolinię.

 
<strong>Zalety/korzyści z zastosowania technologii</strong>:

Firma wspiera obsługę klienta oraz cyfrową transformację biznesu (digital transformation), integrując technologie inteligentnej automatyzacji oraz  zwiększając efektywność e-commerce oraz e-marketingu. Ma na swoim koncie ponad 200 zrealizowanych wdrożeń rozwiązań takich jak Chatbot, Live Chat czy Contact Center, w tym doświadczenie i referencje we wdrożeniach oprogramowania dla największych banków, ubezpieczycieli i instytucji m.in. w Polsce, Stanach Zjednoczonych oraz w Wielkiej Brytanii.

 

Rozwiązania InteliWISE:

  • Systemy przetestowane na masowym ruchu klientów na stronach www – kilkadziesiąt/ kilkaset tysięcy interakcji miesięcznie, z najwyższymi gwarancjami SLA.

  • 100% wsparcie zamawiającego w usłudze wdrożenia/ wsparcia /supportu/ zarządzania aplikacją, zgodnie ze specyfikacją/ RFI/ RFP zamawiającego.

  • Analiza i zaawansowane integracje z systemami zamawiającego, w tym CRM, CC, ERP, Facebook i innymi portalami społecznościowymi.

  • Rozwiązanie nie będące "black box-em" bez możliwości edycji – zamawiający dostaje do dyspozycji kompleksowe narzędzia do zarządzania wyglądem/ zachowaniem/ kontentem oprogramowania – zmiany/ aktualizacje mogą być dokonywane samodzielnie przez zamawiającego.

  • Dostosowane do RODO –  pełne wsparcie przy dostosowaniu oprogramowania do nowych regulacji, w tym RODO, IDD.

  • Rozwiązania on-premise – możliwość osadzenia 100% rozwiązania (wcześniej wykorzystywanego w chmurze) na infrastrukturze zamawiającego.

  • Integracja Chatbot <-> Live Chat, tzw. hybrydowy chat, umożliwiający optymalne wykorzystanie AI do obsługi najczęstszych pytań i natychmiastowe przekierowanie do Live Chata wyłącznie tych bardziej skomplikowanych zapytań (odciążenie operatora).

  • Maksymalna modułowość: w każdej chwili zamawiający może wyłączyć niewykorzystywane oprogramowanie bądź włączyć dodatkowe funkcje.

 

Spółka InteliWISE jest kwalifikowana w TOP10 globalnych dostawców technologii “Virtual Agent”, według niezależnej firmy analitycznej Forrester Research oraz posiada opatentowaną w USA technologię inteligentnego rozpoznawania języka naturalnego. InteliWISE jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych rynku New Connect, (ticker: ITL), strategicznie wsparcie zapewnia Intel Capital, a akcjonariuszem firmy jest Grupa Asseco.

 
<strong>Zastosowanie rynkowe</strong>:

eBankowość 

eUbezpieczenia 

eCommerce 

eUsługi 

eGOV 


<strong>Słowa kluczowe</strong>:<br/>
tranzystor MOSFET, Współpraca w konsorcjach, trwałość i bezpieczeństwo konstrukcji, trwałość konstrukcji, IoT, tuleje, omnichannel
<br/><br/><strong>Dawca zapewnia doradztwo związane z wdrożeniem</strong>:
Tak
<strong>Doradztwo w zakresie</strong>:

Od Analizy do Pełnego Wdrożenia, w tym integracje. 




Kontakt:
Marcin Strzalkowski
zarzad@inteliwise.com
503007654
Dawcy - PDF