Metoda organizacji sieci sklepów

BIOGOSPODARKA ROLNO-SPOŻYWCZA, LEŚNO-DRZEWNA I ŚRODOWISKOWA

ikona bez podpisów - fiolet: 
/sites/default/files/biale_drzewno_papiernicza-05-05%20kopia.png
/sites/default/files/styles/miniaturka_200x200/public/branze/drzewno_2.jpg?itok=AadXDpMV

Metoda organizacji sieci sklepów

sekretariat@virtuspower.nazwa.pl
Forma ochrony: 
Inna forma ochrony
Forma komercjalizacji: 
Licencja


Dawca jest jedynym podmiotem uprawnionym do technologii
Opis technologii: 

Przedmiotem Projektu jest metoda organizacji sieci sklepów w nowym, nieistniejącym na polskim rynku formacie. Format wielkości sklepów z sieci można przyjąć od zbliżonego do Żabki poprzez format Lidl/Biedronka aż do rozmiaru supermarketu Auchan. Model biznesowy może zostać dostosowany do wymaganej wielkości i innych założeń klientów. Model rozwiązuje problem działania w warunkach obecnej konkurencji oraz problem rozwoju sieci włącznie z finansowaniem. Wzrost sieci odbbywa się poprzez przejmowanie klientów konkurencji.

Zalety/korzyści z zastosowania technologii: 

Projekt umożliwia budowę sieci sklepów spożywczych o wielkości minimum Żabki bez korzystania dotychczas znanych rozwiązań jak franczyza. Zupełnie nowa organizacja sieci umozliwia w dzisiejszych warunkach zbudowanie silnej sieci, konkurującej z sukcesem z obecnymi na rynku liderami jak JMD czy Lidl/Kaufland. Projekt nie wymaga żadnej zmiany obowiązującego w Polsce prawa, jest odporny na spodziewane zmiany jak zakaz handlu w niedzielę i ma szereg innych zalet. Projekt może zostać wprowadzony jako mechanizm ratunkowy dla istniejącej już sieci, znajdującej się w trudnej sytuacji. Główna korzyść to możliwość nieograniczonego wzrostu firmy w polskich warunkach kosztem konkurencji. 

Zastosowanie rynkowe: 

Handel wielkopowierzchniowy, sieci sklepów spożywczych.



Dawca technologii oferuje doradztwo związane z wdrożeniem
Doradztwo w zakresie: 

Ujawnienie szczegółów organizacyjnych nowej metody prowadzenia sklepów. Dostosowanie modelu do wymagań klienta. Nie zajmujemy się organizacją techniczną otwierania nowych placówek, prowadzenia zaopatrzenia etc. Doradztwo obejmuje jedynie Know-How dotyczące organizacji i planowania strategicznego, a nie na poziomie operacyjnym. Operacyjnie biznes nie różni się od klasycznego prowadzenia sieci sklepów.

Słowa kluczowe: 

Dawca technologii:
Właściciel technologii O.Masłowski

Dane kontaktowe

O.Masłowski

Kontakt z ARP

<strong>Nazwa podmiotu / Imię i nazwisko </strong>:

Właściciel technologii O.Masłowski
<strong>Czy prawa własności do technologii mają również inne podmioty / osoby?</strong>:

Nie
<strong>Nazwa technologii</strong>:
Metoda organizacji sieci sklepów
<br/><strong>Forma ochrony</strong>:
Inna forma ochrony
<br/><br/><strong>Dojrzałość technologii</strong>:
<br/><br/><strong>Forma komercjalizacji</strong>:
Licencja
<br/><br/><strong>Opis technologii</strong>:

Przedmiotem Projektu jest metoda organizacji sieci sklepów w nowym, nieistniejącym na polskim rynku formacie. Format wielkości sklepów z sieci można przyjąć od zbliżonego do Żabki poprzez format Lidl/Biedronka aż do rozmiaru supermarketu Auchan. Model biznesowy może zostać dostosowany do wymaganej wielkości i innych założeń klientów. Model rozwiązuje problem działania w warunkach obecnej konkurencji oraz problem rozwoju sieci włącznie z finansowaniem. Wzrost sieci odbbywa się poprzez przejmowanie klientów konkurencji.


<strong>Zalety/korzyści z zastosowania technologii</strong>:

Projekt umożliwia budowę sieci sklepów spożywczych o wielkości minimum Żabki bez korzystania dotychczas znanych rozwiązań jak franczyza. Zupełnie nowa organizacja sieci umozliwia w dzisiejszych warunkach zbudowanie silnej sieci, konkurującej z sukcesem z obecnymi na rynku liderami jak JMD czy Lidl/Kaufland. Projekt nie wymaga żadnej zmiany obowiązującego w Polsce prawa, jest odporny na spodziewane zmiany jak zakaz handlu w niedzielę i ma szereg innych zalet. Projekt może zostać wprowadzony jako mechanizm ratunkowy dla istniejącej już sieci, znajdującej się w trudnej sytuacji. Główna korzyść to możliwość nieograniczonego wzrostu firmy w polskich warunkach kosztem konkurencji. 


<strong>Zastosowanie rynkowe</strong>:

Handel wielkopowierzchniowy, sieci sklepów spożywczych.


<strong>Słowa kluczowe</strong>:<br/>
Wdrożenia międzynarodowe
<br/><br/><strong>Dawca zapewnia doradztwo związane z wdrożeniem</strong>:
Tak
<strong>Doradztwo w zakresie</strong>:

Ujawnienie szczegółów organizacyjnych nowej metody prowadzenia sklepów. Dostosowanie modelu do wymagań klienta. Nie zajmujemy się organizacją techniczną otwierania nowych placówek, prowadzenia zaopatrzenia etc. Doradztwo obejmuje jedynie Know-How dotyczące organizacji i planowania strategicznego, a nie na poziomie operacyjnym. Operacyjnie biznes nie różni się od klasycznego prowadzenia sieci sklepów.




Kontakt:
O.Masłowski
sekretariat@virtuspower.nazwa.pl
Dawcy - PDF