Smart FastTony

INNOWACYJNE TECHNOLOGIE I PROCESY PRZEMYSŁOWE (W UJĘCIU HORYZONTALNYM)

ikona bez podpisów - fiolet: 
/sites/default/files/gradient_budownictwo-09_0.png
/sites/default/files/styles/miniaturka_200x200/public/branze/budownictwo.jpg?itok=-PEpG3sj

Smart FastTony

daniel@fasttony.es
Forma ochrony: 
Chronione prawem autorskim
Inna forma ochrony
Poziom gotowości technologicznej (TRL): 
TRL 9
Forma komercjalizacji: 
Licencja


Dawca jest jedynym podmiotem uprawnionym do technologii
Opis technologii: 

Dla kogo?
Dla dużych organizacji, które mają swoją sieć sprzedaży (własną lub franczyznową)

Jaki problem rozwiązuje ta technologia??
Rozwiązuje NAJWIĘKSZE problemy jakie mają firmy z rozproszoną dystrybucją:

  1. LOJALIZACJA KLIENTA przez zaoferowanie mu naszego rozwiązania w ramach wspópracy
  2. wykonywanie PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH
  3. pośredni DOSTĘP do klientów ich klientów
  4. dostęp do danych analitycznych klienta

Tak. To wszystko jest możliwe, ba podobne rozwiązania już wdrożyliśmy i spółkach giełdowych (głowny parkiet)

Jaki Twoich klientów, dystrybutorów rozwiązuje nasza technologia?
Przedsiębiorcy potrzebują klientów, ale rzadko który dysponuje odpowiednią wiedzą jak prowadzić działania marketingowe w sieci. Aby to robić poświęcają czas na naukę ekosystemu reklamowego Google i Facebooka. 
Zwykle wygląda to tak:

  • Przedsiębiorca wraca z firmy do domu
  • Tato pobawisz się ze mną?
  • Nie mogę córuś, tata musi pracować. 
  • I siada do komputera aby z grup na facebooku, poradników, tutoriali dowiedzieć się jak robić reklamy by jutro mieć klientów. 

Nie robią tego bo chcą robią to bo muszą. 
Dlaczego wtedy nie zlecą tego agencjom? Agencje reklamowe nie chcą ich obsługiwać bo przy mikro budżetach lokalnych przedsiębiorców nie opłaca się im ich obsługiwać, a przedsiębiorcę nie stać na to by płacić tyle ile płacą duże firmy. Jednocześnie jeśli mogą to naciskają centralę (głownego dostawcę, właściciela marki, fraczyznodawce) do tego aby zintesyfikował działania reklamowe i nie globalnie tylko lokalnie na jego rynku. 

Dzięki naszemu rozwiązaniu DEMOKRATYZUJEMY rynek reklam

Propozycja dla rynku:
Każdemu, nawet najmniejszemu przedsiębiorcy damy wiedzę i doświadczenie setek agencji za niewielką opłatę w postaci systemu, który sam zrobi mu kampanie reklamowe.

Jak to ma działać?

  1. Przedsiębiorca odpowiada na 6 pytań odnośnie jego biznesu
  2. Przedsiębiorca określa ile ma budżetu
  3. Przedsiębiorca Tworzy kreacje ( grafikę i tekst)

KONIEC - 5 minut 

Dzięki wykorzystaniu uczenia maszynowego w połączeniu z bieżącymi danymi zbieranymi o odbiorcach usług i produktów firmy oraz statystykami ruchu na stronie innym zródłom danych, system jest w stanie na bieżąco optymalizować kampanie reklamowe w celu realizacji kluczowych dla firmy celów.

Co mi to daje, że mi to daje? Czyli jakie organizacja ma z tego korzyści?
NarzęDla dużych

 



Dawca technologii oferuje doradztwo związane z wdrożeniem
Słowa kluczowe: 

Dawca technologii:
FastTony

Dane kontaktowe

Daniel Kędzierski
535992222

Kontakt z ARP

<strong>Nazwa podmiotu / Imię i nazwisko </strong>:

FastTony
<strong>Czy prawa własności do technologii mają również inne podmioty / osoby?</strong>:

Nie
<strong>Nazwa technologii</strong>:
Smart FastTony
<br/><strong>Forma ochrony</strong>:
Chronione prawem autorskim, Inna forma ochrony
<br/><br/><strong>Dojrzałość technologii</strong>:
TRL 9
<br/><br/><strong>Forma komercjalizacji</strong>:
Licencja
<br/><br/><strong>Opis technologii</strong>:

Dla kogo?
Dla dużych organizacji, które mają swoją sieć sprzedaży (własną lub franczyznową)

Jaki problem rozwiązuje ta technologia??
Rozwiązuje NAJWIĘKSZE problemy jakie mają firmy z rozproszoną dystrybucją:

  • LOJALIZACJA KLIENTA przez zaoferowanie mu naszego rozwiązania w ramach wspópracy
  • wykonywanie PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH
  • pośredni DOSTĘP do klientów ich klientów
  • dostęp do danych analitycznych klienta
  • Tak. To wszystko jest możliwe, ba podobne rozwiązania już wdrożyliśmy i spółkach giełdowych (głowny parkiet)

    Jaki Twoich klientów, dystrybutorów rozwiązuje nasza technologia?
    Przedsiębiorcy potrzebują klientów, ale rzadko który dysponuje odpowiednią wiedzą jak prowadzić działania marketingowe w sieci. Aby to robić poświęcają czas na naukę ekosystemu reklamowego Google i Facebooka. 
    Zwykle wygląda to tak:

    • Przedsiębiorca wraca z firmy do domu
    • Tato pobawisz się ze mną?
    • Nie mogę córuś, tata musi pracować. 
    • I siada do komputera aby z grup na facebooku, poradników, tutoriali dowiedzieć się jak robić reklamy by jutro mieć klientów. 

    Nie robią tego bo chcą robią to bo muszą. 
    Dlaczego wtedy nie zlecą tego agencjom? Agencje reklamowe nie chcą ich obsługiwać bo przy mikro budżetach lokalnych przedsiębiorców nie opłaca się im ich obsługiwać, a przedsiębiorcę nie stać na to by płacić tyle ile płacą duże firmy. Jednocześnie jeśli mogą to naciskają centralę (głownego dostawcę, właściciela marki, fraczyznodawce) do tego aby zintesyfikował działania reklamowe i nie globalnie tylko lokalnie na jego rynku. 

    Dzięki naszemu rozwiązaniu DEMOKRATYZUJEMY rynek reklam

    Propozycja dla rynku:
    Każdemu, nawet najmniejszemu przedsiębiorcy damy wiedzę i doświadczenie setek agencji za niewielką opłatę w postaci systemu, który sam zrobi mu kampanie reklamowe.

    Jak to ma działać?

  • Przedsiębiorca odpowiada na 6 pytań odnośnie jego biznesu
  • Przedsiębiorca określa ile ma budżetu
  • Przedsiębiorca Tworzy kreacje ( grafikę i tekst)
  • KONIEC - 5 minut 

    Dzięki wykorzystaniu uczenia maszynowego w połączeniu z bieżącymi danymi zbieranymi o odbiorcach usług i produktów firmy oraz statystykami ruchu na stronie innym zródłom danych, system jest w stanie na bieżąco optymalizować kampanie reklamowe w celu realizacji kluczowych dla firmy celów.

    Co mi to daje, że mi to daje? Czyli jakie organizacja ma z tego korzyści?
    NarzęDla dużych

     


    <strong>Zalety/korzyści z zastosowania technologii</strong>:
    <strong>Zastosowanie rynkowe</strong>:
    <strong>Słowa kluczowe</strong>:<br/>
    automatyzacja marketing
    <br/><br/><strong>Dawca zapewnia doradztwo związane z wdrożeniem</strong>:
    Tak
    <strong>Doradztwo w zakresie</strong>:


    Kontakt:
    Daniel Kędzierski
    daniel@fasttony.es
    535992222
    Dawcy - PDF