TWINCAPS

INNE

ikona bez podpisów - fiolet: 
/sites/default/files/biale_inne_branze-12-12_0_0.png
/sites/default/files/styles/miniaturka_200x200/public/branze/inne_0.jpg?itok=gL8LxqzN

TWINCAPS

barco@data.pl
Forma ochrony: 
Patent
Zarejestrowany wzór użytkowy
Forma komercjalizacji: 
Licencja
Sprzedaż praw własności
Współpraca techniczna (umowa o doradztwo)
Umowa produkcyjna (podwykonawstwo)


Dawca jest jedynym podmiotem uprawnionym do technologii
Opis technologii: 

TwinCaps jest zestawem dwóch przykrywek na napoje puszkowe, które chronią przed: zanieczyszczeniami, owadami, wylaniem i nadmiernym odgazowaniem. Przykrywki te, złożone razem tworzą brelok i w tej postaci TwinCaps jest idealnym nośnikiem przekazu reklamowego.  Projekt opiera się na zgłoszonym w Urzędzie Patentowym RP patencie nr. P.400670 i unijnym zastrzeżonym wzorze przemysłowym, Nasz produkt spotkał się ze sporym zainteresowaniem i uznaniem na Targach Rema Days 2014 w Warszawie, zajmując II-gie miejsce w kategorii TOP DESIGN, wraz z firmą GIFT STAR. Nasz zaprezentowany jest na stronie: www.twincaps.pl  Został dostrzeżony przez TVN TURBO i w audycji z cyklu „Nowy Gadżet” – do obejrzenia obecnie na Player.pl; TVN TURBO, Nowy Gadżet, sezon 5, odcinek 3. Zaletami naszego produktu jest bezkonkurencyjność, absolutna nowość na rynku gadżetów reklamowo-użytkowych, oraz praktyczność w czasach olbrzymiego wzrostu produkcji napojów puszkowych różnego rodzaju. TwinCaps to spory potencjał rozwojowy na unijnym i światowym rynku. Jako produkt innowacyjny, kwalifikuje się również do dofinansowania w kilku działach z funduszy unijnych w nowej perspektywie 2014-2020.

Zalety/korzyści z zastosowania technologii: 

Jesteśmy jedynym producentem   innowacyjnego, praktycznego i opatentowanego produktu. Ponieważ nie ma na rynku czegoś takiego jak nasz produkt, nie tylko w Europie, ale i na świecie, dlatego warto zainwestować w nasz produkt. Ten drobiazg, jest bardzo pożyteczny z na ochronę np przed ukąszeniem przez osy, czy pszczoły  /sporo ludzi już zmarło od tego wskutek wstrząsu anafilaktycznego/. Potencjalny rynek  jest bardzo duży, można go bez przesady liczyć w dziesiątkach, jak nie setkach milionów potencjalnych odbiorców na świecie. Nasz produkt to rzecz, która powinna być w każdym domu, jak np. otwieracz do butelek. Z badań wynika ze kilkunaście %  ludzi,  jest uczulonych na jad owadów. Obecna moc produkcyjna produktu to ok. 120 tys. szt. miesięcznie. Czysty zysk na 1 sztuce to 1 PLN. Niezbędny jest kapitał do wprowadzenia produktu na rynki w wysokości /orientacyjnie/ 300 do 500 tys. PLN.

Zastosowanie rynkowe: 

 Agencje reklamowe, sieci handlowe.



Dawca technologii oferuje doradztwo związane z wdrożeniem
Doradztwo w zakresie: 

Know How.

Załącznik: 

Dawca technologii:
Piotr Bardzinski

Dane kontaktowe

Piotr Bardzinski
607749896

Kontakt z ARP

<strong>Nazwa podmiotu / Imię i nazwisko </strong>:

Piotr Bardzinski
<strong>Czy prawa własności do technologii mają również inne podmioty / osoby?</strong>:

Nie
<strong>Nazwa technologii</strong>:
TWINCAPS
<br/><strong>Forma ochrony</strong>:
Patent, Zarejestrowany wzór użytkowy
<br/><br/><strong>Dojrzałość technologii</strong>:
<br/><br/><strong>Forma komercjalizacji</strong>:
Licencja, Sprzedaż praw własności, Współpraca techniczna (umowa o doradztwo), Umowa produkcyjna (podwykonawstwo)
<br/><br/><strong>Opis technologii</strong>:

TwinCaps jest zestawem dwóch przykrywek na napoje puszkowe, które chronią przed: zanieczyszczeniami, owadami, wylaniem i nadmiernym odgazowaniem. Przykrywki te, złożone razem tworzą brelok i w tej postaci TwinCaps jest idealnym nośnikiem przekazu reklamowego.  Projekt opiera się na zgłoszonym w Urzędzie Patentowym RP patencie nr. P.400670 i unijnym zastrzeżonym wzorze przemysłowym, Nasz produkt spotkał się ze sporym zainteresowaniem i uznaniem na Targach Rema Days 2014 w Warszawie, zajmując II-gie miejsce w kategorii TOP DESIGN, wraz z firmą GIFT STAR. Nasz zaprezentowany jest na stronie: www.twincaps.pl  Został dostrzeżony przez TVN TURBO i w audycji z cyklu „Nowy Gadżet” – do obejrzenia obecnie na Player.pl; TVN TURBO, Nowy Gadżet, sezon 5, odcinek 3. Zaletami naszego produktu jest bezkonkurencyjność, absolutna nowość na rynku gadżetów reklamowo-użytkowych, oraz praktyczność w czasach olbrzymiego wzrostu produkcji napojów puszkowych różnego rodzaju. TwinCaps to spory potencjał rozwojowy na unijnym i światowym rynku. Jako produkt innowacyjny, kwalifikuje się również do dofinansowania w kilku działach z funduszy unijnych w nowej perspektywie 2014-2020.


<strong>Zalety/korzyści z zastosowania technologii</strong>:

Jesteśmy jedynym producentem   innowacyjnego, praktycznego i opatentowanego produktu. Ponieważ nie ma na rynku czegoś takiego jak nasz produkt, nie tylko w Europie, ale i na świecie, dlatego warto zainwestować w nasz produkt. Ten drobiazg, jest bardzo pożyteczny z na ochronę np przed ukąszeniem przez osy, czy pszczoły  /sporo ludzi już zmarło od tego wskutek wstrząsu anafilaktycznego/. Potencjalny rynek  jest bardzo duży, można go bez przesady liczyć w dziesiątkach, jak nie setkach milionów potencjalnych odbiorców na świecie. Nasz produkt to rzecz, która powinna być w każdym domu, jak np. otwieracz do butelek. Z badań wynika ze kilkunaście %  ludzi,  jest uczulonych na jad owadów. Obecna moc produkcyjna produktu to ok. 120 tys. szt. miesięcznie. Czysty zysk na 1 sztuce to 1 PLN. Niezbędny jest kapitał do wprowadzenia produktu na rynki w wysokości /orientacyjnie/ 300 do 500 tys. PLN.


<strong>Zastosowanie rynkowe</strong>:

 Agencje reklamowe, sieci handlowe.


<strong>Słowa kluczowe</strong>:<br/>
Małe AGD, produkt reklamowy, sieci handlowe-jako marka własna
<br/><br/><strong>Dawca zapewnia doradztwo związane z wdrożeniem</strong>:
Tak
<strong>Doradztwo w zakresie</strong>:

Know How.




Kontakt:
Piotr Bardzinski
barco@data.pl
607749896
Dawcy - PDF