Baza technologii
AR4vision
AR4vision
Opis technologii / usługi
AR4vision to aplikacja na okulary rozszerzonej rzeczywistości, która umożliwia komunikację audio i video dwóch osób znajdujących się w różnych lokalizacjach dając im jednocześnie narzędzia do zdalnej współpracy. Obaj użytkownicy mają możliwość manipulowania treścią obrazu i dodawania zaznaczeń (np. strzałek). Dodatkowo istnieje możliwość „mrożenia" obrazu rzeczywistego świata w polu widzenia użytkownika okularów. Komunikator działa poprzez Internet, zapewniając komunikację osób w czasie rzeczywistym pomiędzy osobami znajdującymi się w różnych lokalizacjach (technikami, serwisantami, ekspertami). Narzędzie oferuje zarówno zdalną pomoc w czasie rzeczywistym, jak i dostęp do instrukcji ekspertów, dzięki czemu osiągamy niespotykany poziom wsparcia i współpracy.
Zalety / korzyści z zastosowania technologii
Co daje aplikacja: Aplikacja umożliwia asystowanie podczas prac konserwacyjnych, prowadząc pracownika przez procedury w celu szybszej realizacji działań Umożliwia asystowanie podczas napraw po awarii,prowadząc pracownika przez procedury naprawcze w celu szybszej naprawy Aplikacja wspiera kontrolę jakości w czasie rzeczywistym Wspiera procesy dzielenia się wiedzą oraz szkolenia pracowników na odległość Korzyści dla firm: Oszczędności wynikające ze skróconego czasu napraw, ilości podróży czy przestoju maszyn to tylko niektóre z zalet wykorzystania zdalnego wsparcia z aplikacją AR4vision. Redukcja kosztów wyjazdów i podróży Oszczędność czasu wynikająca z naprawy maszyn i urządzeń Redukcja kosztów związanych z naprawą maszyn i urządzeń (ograniczenie czasu przestoju) Zdalna kontrola oraz zdalny serwis maszyn i urządzeń Szybki dostęp do wiedzy ekspertów Skalowanie wiedzy - możliwość realizacji szybkich szkoleń na odległość
Zastosowanie rynkowe
ZDALNA NAPRAWA MASZYN I URZĄDZEŃ W przypadku awarii, producent urządzenia ma szybki i bezpośredni dostęp do urządzenia dzięki naszej aplikacji i okularom. W wielu przypadkach pozwala to na uniknięcie wizyty na miejscu w celu rozwiązania problemu i znaczne skrócenie czasu przestoju maszyny. ZDALNY SERWIS I KONTROLA Wspieramy pracę serwisantów pozwalając na zdalne wykonanie pomiarów i testów bez konieczności podróży eksperta do danej lokalizacji. Wszelkie działania mogą być wykonane przez niewykwalifikowanego pracownika na miejscu z wykorzystaniem naszego systemu. ZDALNE SZKOLENIA I BAZA WIEDZY Szkolenia mogą być przeprowadzone na odległość. Dzięki komunikacji audiowizualnej oraz oznaczeniom na ekranie aplikacji, szkoleniowiec może skutecznie przekazać niezbędne informacje. Uczestnicy szkolenia otrzymują dostęp do materiałów w postaci bazy danych, do których mają stały dostęp.