Baza technologii
Confluence & Jira
Transition Technologies
Opis technologii / usługi
JIRA jest Javową aplikacją internetową służącą do zarządzania zasobami, błędami, rozwiązywania problemów i operacyjnego zarządzania zadaniami i składnikami majątku. JIRA wspiera zarządzanie przedsiębiorstwem w zarządzaniu projektami i zdarzeniami. Dzięki funkcjom służącym do zarządzania procesami workflow JIRA stosowana jest w zarządzaniu i optymalizacji procesów.Intuicyjna w obsłudze aplikacja umożliwia w prosty sposób zarządzanie wszystkimi procesami, funkcjami, zadaniami i propozycjami poprawy. Procesy workflow można przedstawiać w przejrzysty sposób. Zmiany i wersje są dokumentowane, a załączniki i komponenty mogą być celowo wyszukiwane. Opcja wyszukiwania pełnotekstowego pozwala znaleźć i filtrować treści. Interfejs aplikacji mogą Państwo dopasować do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa za pomocą gotowych pluginów oraz utworzyć zgodne z nimi statystyki.
Zalety / korzyści z zastosowania technologii
Wszędzie tam, gdzie w przedsiębiorstwie obszarem/pomysłem/tematem/projektem jest zarządzanie zadaniami, pomysłami, optymalizacjami albo błędami, JIRA wspiera w sposób pragmatyczny i efektywny: opracowanie kontrolę monitorowanie kierowanie i analizowanie procesów, natomiast w Confluence zapisujemy i dzielimy się wiedzą w przyjaznej i prostej formule. Confluence to baza wiedzy zbudowana jako Wiki służy do pracy grupowej w całym przedsiębiorstwie opartym na przeglądarce. Pracownicy i zespoły mogą niezależnie od miejsca pracy tworzyć, opracowywać, wymieniać informacje i omawiać dokumenty, plany, diagramy, projekty, procesy workflow, zadania oprogramowania JIRA, specyfikacje, makiety ekranów etc..Confluence jest również aplikacją w Javie, która spełnia wysokie wymagania systemu zarządzania wiedzą, pomysłami, inicjatywami w przedsiębiorstwie zachowując przy tym prostotę aplikacji typu wiki. Confluence w aktualnej wersji oferuje wiele funkcjonalności, które dzięki centralnej platformie zapewnią sprawną współpracę pracowników i zespołów.
Zastosowanie rynkowe
Oprogramowanie Atlassian posiada szerokie wykorzystanie w pracy i supporcie Back Office. Z powodzeniem jest stosowane przez duże i rozproszone organizacje do zarządzania procesami, błędami, składnikami majątku, a także obsługi zleceń w Service Desk i Helpdesk. Doskonałym uzupełnieniem jest Baza i repozytorium wiedzy Confluence z wbudowaną wyszukiwarką, w której przechowywany jest materiał wytworzony w Jirze oraz inne dokumenty do których potrzebujemy szybkiego i intuicyjnego dostępu.
Tagi
Branże
Lokalizacja
Dane podmiotu
Nazwa: Transition Technologies
NIP: 5260213586