Baza technologii
OfficeApp - system do zarządzania procesami w organizacji
SoftwareHut Sp. z o.o.
Opis technologii / usługi
Office App - system do zarządzania procesami biurowymi w oparciu o technologię Beacon. Służy do optymalizacji procesów w organizacji. Główne zalety rozwiązania to: - Aplikacja zintegrowana z mapą całego biura, użytkownicy mają stały wgląd w lokalizację konkretnych osób i elementów biura, co ułatwia poruszanie się, szczególnie w dużych korporacjach. (Prosty sposób na znalezienie pracowników w organizacji) - System pozycjonowania zintegrowany z beaconami - zaawansowaną technologią z zakresu Internetu Rzeczy. - Możliwość rezerwacji sal i pokojów konferencyjnych - Raportowanie problemów ze sprzętem firmowym - Narzędzie do raportowania dostępności pracownika - dzięki tej funkcji kadra administracyjna wie, czy dana osoba jest dostępna czy np. na zwolnieniu. - Szybka implementacja dla klienta - Aplikacja typu SAAS (software as a service) oparta na technologii Azure - Sieciowy panel administracyjny
Zalety / korzyści z zastosowania technologii
1) obniża koszty poprzez zwiększenie efektywności przepływu informacji w ramach organizacji, co pozwala administracji firmy zaoszczędzić czas a przez to również środki. Pracownik wyposażony w Office App, bez problemu odnajdzie określoną osobę czy segment biura. Proces ten odbędzie się bez zbędnej zwłoki spowodowanej poszukiwaniem określonej osoby, co w przypadku dużych korporacji może być czasochłonne. Office App będzie również zawierać dane o tym, czy poszukiwany pracownik jest w pracy czy np. na urlopie/zwolnieniu lekarskim. W przypadku pomieszczeń aplikacja pokieruje użytkownika do poszukiwanego pokoju i da wgląd w stan dostępności pomieszczenia, pozwoli mu również zarezerwować pokój na spotkanie. 2) Office App pozwala na optymalizację procesów wewnątrz danej organizacji, a każda sprawnie działająca organizacja, jest w stanie bardziej skupić się na sferze operacyjnej i osiągać z niej maksymalne korzyści. Pracownicy administracji i HR będą w stanie bardziej efektywnie kontaktować się z zespołem, przez co procedury ulegną uproszczeniu i czas na wymianę informacji ulegnie skróceniu. Pozwoli to również pracownikom merytorycznym skupić się na wykonywanej pracy a nie np. na przeszukiwaniu dużej powierzchni biura w poszukiwaniu osób/miejsc. Office App jest rozwiązaniem niespotykanym na rynku, celuje w pewną zidentyfikowaną i nie zagospodarowaną niszę biznesową. W naszej ocenie rozwiązania z zakresu Office Management mają przed sobą przyszłość, szczególnie w dużych korporacjach, instytucjach finansowych i zakładach pracy.
Zastosowanie rynkowe
Systemy wyposażone w Beacony znajdują zastosowanie przede wszystkim u następujących odbiorców: Sprzedaż detaliczna (w sklepach do znalezienia określonych produktów) Lotniska - w celu znalezienia odpowiedniej bramki, sektora, toalety itp. Muzea (odnajdywanie określonych eksponatów) Produkcja Transport Budynki użyteczności publicznej (szkoły stadiony, konferencje targi itp.). Nasze rozwiązanie będzie dedykowanej do poniższych grup klientów z sektora usługowego: 1) duże korporacje - firmy które zatrudniają kilkuset pracowników i posiadają dużą powierzchnię biurową 2) instytucje finansowe i ubezpieczeniowe - podmioty te, szczególnie w swoich siedzibach, zatrudniają bardzo dużą ilość pracowników i wynajmują duże powierzchnie biurowe. W związku z tym, w celu usprawnienia pracy, mogą być zainteresowane zakupem OfficeApp.
Tagi
Branże
Lokalizacja
Dane podmiotu
Nazwa: SoftwareHut Sp. z o.o.
NIP: 9662098244