Baza technologii


Logo wpisu Platforma interaktywnej komunikacji z klientami

Platforma interaktywnej komunikacji z klientami

Waywer Sp. z o.o.

Opis technologii

Waywer to platforma do automatyzacji i wsparcia sprzedaży dzieki narzędziom do przesyłania bogatej treści - zawierających personalizowane wideo i szereg interaktywnych treści Problem: Wszyscy komunikujemy się ze swoimi znajomymi przy pomocy smartphona - wysyłamy wideo, linki, zdjęcia, natychmiast, za pomocą komunikatorów, bezpośrednio na smartfony. Mimo to, większość firm wciąż korzysta z przestarzałej, mało interesującej komunikacji za pomocą maili czy denerwującego call center. Waywer rozwiązuje ten problme Każda z firm boryka się z problemem efektywnej komunikacji z klientami, partnerami i pracownikami. Tradycyjne narzędzia, jak email czy telefon są coraz mniej skuteczne (spam), a sprzedaż i komunikacja bezpośrednia zbyt droga. Dodatkowo, narzędzia te są słabe jakościowo - nie pozwalają na przekazywanie multimedialnej treści, skuteczne pozyskiwanie danych i odpowiedzi odbiorców, zarządzanie zgodami na komunikację i przetwarzanie danych osobowych oraz skuteczną komunikację na odległość Rozwiązanie Rozwiązaniem jest platforma Waywer służąca do przesyłania interaktywnej wideo komunikacji do dowolnego odbiorcy, przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym, zdalną obsługę klienta oraz przetwarzanie danych zgodnie z obowiązującymi przepisami i nadchodzącymi zmianami w prawie (RODO) Efekty i wdrożenia Nasze narzędzia cechuje niezwykle wysoka satysfakcja klienta z jakości oferowanej komunikacji oraz 10-20 krotnie lepsza otwieralność niż email. Platforma funkcjonuje w modelu SaaS (software as a service) i umożliwia błyskawiczne wdrożenie u klienta. Dzięki temu, w przeciągu bardzo krótkiego czasu udało nam się wdrożyć naszą technologię w blisko 40 korporacjach i szeregu mniejszych firm.

Zalety / korzyści z zastosowania technologii

- 10-20 razy lepsza otwieralność niż email - nawet ponad 90% satysfakcja klientów z otrzymanej komunikacji - natychmiastowa komunikacja w multichannelu - zbieranie danych o zaangażowaniu klientów w przesyłane treści - wideo komunikacja - szybkie dotarcie do dowolnego odbiorcy, na jego urządzenie mobilne - daleko posunięta automatyzacja sprzedaży i komunikacji personalizowanej, dostosowanej do odbiorcy

Zastosowanie rynkowe

Waywer to przede wszystkim narzędzie do automatyzacji sprzedaży - niezależnie od branży Świetnie sprawdza się także w innych zastosowaniach - np. komunikacji z pracownikami. Platforma Waywer została wyróżniona udziałem w akceleracji dla innowacyjnych technologii w programie MIT EF Poland, zdobyła nagrodę najlepszej innowacji w konkurskie EBStars i wygrała nagrodę partnera na ABSL Startup Challange!

Tagi

Branże

Lokalizacja

Dane podmiotu

Nazwa: Waywer Sp. z o.o.

NIP: 7123328658

Adres www: http://www.waywer.com

Typ podmiotu: Przedsiębiorstwo

Wielkość: Małe

Forma ochrony

Chronione prawem autorskim

Poziom gotowości technologicznej

None

Forma komercjalizacji

Licencja

Dodatkowe informacje

Inne podmioty/osoby nie posiadają praw własności do tej technologii.
Posiadający technologię zapewnia doradztwo związane z wdrożeniem.

Dodano 12 maja 2021 16:53

Wróć na stronę "Bazy"