SafeComm


Bezpieczny komunikator​
Twoja własna aplikacja do bezpiecznej komunikacji z klientami twojej firmy

SafeComm to bezpieczny komunikator do obsługi klientów za pomocą połączeń głosowych, video lub czatu. Platforma składa się z aplikacji mobilnej dla klientów oraz w wersji mobilnej i webowej dla konsultantów Twojej firmy.

 

Twój własny komunikator – a nawet więcej!​

SafeComm umożliwia konsultantom Twojej firmy bezpiecznie komunikować się z klientami (B2C) z dowolnego miejsca na ziemi. Aplikacja łączy ze sobą funkcje popularnych komunikatorów (jak np. WhatsApp, Messenger) z funkcjami dodatkowymi takimi jak: możliwość szybkiej weryfikacji klienta, umawianie rozmów  oraz gromadzenie i inteligentna analiza danych. ​

Dotychczas Twoi konsultanci musieli korzystać z zewnętrznych komunikatorów by zaspokoić różne potrzeby klientów, teraz mogą korzystać z jednego, kompleksowego rozwiązania, nad którym będziesz miał pełną kontrolę.


Jak to działa?​

SafeComm to gotowe rozwiązanie, które z łatwości wdrożysz i zintegrujesz z obecnym systemami Twojej firmy.​

  • Prosta implementacja: rozwiązanie gotowe do działania w mniej niż 2 dni!​
  • Spójność: dostosowanie wyglądu aplikacji do strategii komunikacji Twojej firmy​
  • Wszystko w jednym miejscu: panel administracyjny z dostępem do danych z rozmów konsultantów z klientami oraz analiza zadowolenia klientów.​
  • Integracje z kalendarzami pracowników, AAD, mechanizmami silnej autentykacji, botami

 

Prosty onboarding

  • Konsultant wysyła klientowi link z zaproszeniem (SMS, email lub kalendarz)​
  • Klient po kliknięciu w link pobiera aplikację i rejestruje konto​
  • Cały proces trwa mniej niż 15 sekund​

Na Twoich warunkach!

  • Twoja własna aplikacja mobilna dla klientów. Dostępna w Apple Store i Google Play​
  • Dostosowanie wyglądu aplikacji do identyfikacji wizualnej Twojej firmy!​
  • Zaufanie klientów i dodatkowy prestiż firmy​

Bezpieczeństwo przede wszystkim

  • Dodatkowe uwierzytelnienie: pozwala na szybką weryfikacje tożsamości rozmówcy​
  • Możliwość nagrywania wszystkich rozmów z klientami​
  • Kompleksowa, zdalna obsługa klienta z domu​'

Dlaczego SafeComm?

Komunikacja blisko Klienta​

  • Klient korzystający z aplikacji w dowolnym momencie może sam, szybko zainicjować rozmowę z wybranym przez siebie konsultantem​
  • Dostęp do wszystkich konsultantów online​
  • Możliwość zarezerwowania spotkania z konsultantem w dogodnym dla siebie terminie​
  • Podczas rozmowy konsultant może udostępnić swój ekran rozmówcy, wysłać potrzebne dokumenty czy zaprosić na kolejne spotkanie korzystając z kalendarza​
  • Cały proces komunikacji wewnątrz aplikacji jest intuicyjny i maksymalnie uproszczony​

Bezpieczeństwo danych​

  • Cała komunikacja między konsultantami Twojej firmy, a klientami jest zabezpieczona i przechowywana w bezpieczny sposób​
  • Wszystkie rozmowy video, głosowe, tekstowe  za zgodą klienta mogą być nagrywane, tylko do Twojej dyspozycji. Nie będą one udostępnione innym firmom i osobom postronnym.​
  • W przypadku jakichkolwiek problemów czy wątpliwości, konsultant może w każdej chwili wrócić do nagranej rozmowy i szybko wyjaśnić nieporozumienie​

 

Inteligentna analiza danych​

  • Dzięki zastosowaniu algorytmów sztucznej inteligencji aplikacja pozwala na zbieranie i analizę danych oraz badanie poziomu zadowolenia klientów.​
  • Jakie dane możemy analizować? Liczba rozmów w danej jednostce czasu, nastrój oraz intencje klienta, umówione rozmowy, które nie miały miejsca, lokalizację GPS czy informacje o dodatkowej weryfikacji poprzez funkcję uwierzytelnienia klienta.​
  • Bieżąca analiza danych pozwoli Ci na szybkie reagowanie i usprawnienie obsługi klienta, a w rezultacie wzrost zadowolenia klientów​

 

SafeComm​

To bezpieczny komunikator dla Twojej firmy nad którym masz pełną kontrolę.​

Obszary zastosowań:​

  • Twoja własna aplikacja mobilna​
  • Platforma przechowywania danych​
  • Inteligentna analiza danych​
  • Integracja z Kalendarzem, AAD, Office 365, Dynamics CRM, Power BI​

Dlaczego Leaware?

Koncentracja działalności na długotrwałych relacjach z klientami przekształciła Leaware w firmę, którą jest dzisiaj. Poprzez ciągły dialog potrafimy trafnie zidentyfikować potrzeby oraz proponować rozwiązania, które rozwiązują problemy biznesowe naszych klientów. Dzięki pełnej transparentności współpracy, nawiązujemy długotrwałe relacje, oparte na zaufaniu i wzajemnym zrozumieniu. Doświadczenie i profesjonalizm pozwalają nam na szybkie rozwiązywanie problemów na każdym etapie współpracy z klientem.  Rozpoznanie potrzeb klienta i bliska współpraca podczas realizacji projektów są gwarantem sukcesu, każdego przedsięwzięcia.​


https://www.safecomm.app/




logo govtech

Dane kontaktowe

Iwona Soroka