Baza technologii

eakceptacje.pl
Teamsoft Sp. z o.o.
Opis technologii / usługi
System eAkceptacje jest idealnym narzędziem wspomagającym procesy akceptacyjne niezależnie od liczby pracowników, branży, dostarczanych produktów czy usług. System eAkceptacje odpowiedzialny jest za grupowanie i wyświetlanie zadań oczekujących na akcję użytkownika, w tym: akceptacje, odrzucenie lub przeniesienie zadań na inną osobę. Kluczową sprawą jest tu scentralizowanie wszystkich procesów akceptacyjnych w jednym miejscu, tak aby nie było sytuacji, w której do akceptacji delegacji jest jeden system, do akceptacji wniosków urlopowych kolejny, a do akceptacji zamówień jeszcze jeden.
Zalety / korzyści z zastosowania technologii
Funkcjonalność systemu eAkceptacje.pl: Akceptacja zadań/dokumentów poprzez WWW Akceptacja zadań/dokumentów poprzez wiadomości e-mail Akceptacja zadań/dokumentów poprzez aplikację mobilną Akceptacja zadań poprzez wiadomości SMS Definiowanie własnych obiegów akceptacyjnych Definiowanie własnych formularzy akceptacyjnych Definiowanie akceptacji z wykorzystaniem systemów zewnętrznych Tworzenie kilkuetapowych zadań akceptacyjnych Integracja systemami zewnętrznymi (SharePoint, .NET, Java Tool) Szyfrowanie danych do akceptacji Terminarz akceptacji Predefiniowane obiegi akceptacyjne: Akceptacja umów Akceptacja wniosków o zaliczkę Akceptacja wniosków urlopowych Akceptacja zamówień wewnętrznych Obieg korespondencji przychodzącej Akceptacja faktur i dokumentów kosztowych w firmie Akceptacja delegacji pracowników
Zastosowanie rynkowe
Zakres funkcjonalny systemu eAkceptacje może zostać dopasowany do skali i potrzeb w kilkunastoosobowej firmie, jak również w firmie posiadającej złożoną strukturę organizacyjną i ponad 200-stu pracowników. Mając na względzie różnorodność potrzeb i oczekiwań, chociażby co do integracji, metod akceptacji o nasze rozwiązanie dostępne jest w jednej z dwóch wersji: Wersja STANDARD – zawiera podstawowe funkcjonalności wystarczające do obsługi niewielkich firm, które które chcą usprawnić procesy akceptacyjne związane np. z: akceptacją faktur, wniosków urlopowych, delegacji dokumentów kosztowych bez konieczności integracji serwisu z zewnętrznymi systemami funkcjonującymi u nich w firmie. Wersja ENTERPRISE – zawiera znacznie szerszy zakres funkcjonalny niż wersja STANDARD i przeznaczona jest dla średnich i dużych firm, których struktura organizacyjna wymaga często wielostopniowej akceptacji. Ponadto, często złożony model akceptacyjny wymaga dodatkowej integracji z repozytorium dokumentów firmowych lub innymi systemami zewnętrznymi w firmie (np: CRM, ERP, workflow). Dodatkowo, wersja ENTERPRISE zawiera rozwiązania wspomagające proces akceptacji zdalnej wykorzystując aplikacje mobilną, wiadomości SMS czy e-mail.
Tagi
Branże
Lokalizacja
Dane podmiotu
Nazwa: Teamsoft Sp. z o.o.
NIP: 5213279750