Baza technologii


Logo wpisu InteliWISE AI Chatbot

InteliWISE AI Chatbot

Inteliwise SA

Opis technologii / usługi

AI- Chatbot-Wirtualny Doradca (WD),Wirtualny Asystent(WA) to systemowe rozwiązanie informatyczne (oprogramowanie) z obszaru inteligentnej automatyzacji i zarządzania wiedzą, obsługi klienta i wsparcia transakcji w e-commerce. Jest przedmiotem patentu w USA polskich​ inżynierów,​ ​ tworzących​ ​ spółkę​ ​ specjalizującą​ ​ się​ ​ w cloudowych​ ​ rozwiązaniach​ ​ ​ dla​ ​ biznesu​ ​ i ​ ​ e-administracji. Rozwiązanie InteliWISE​ AI-Chatbot​/Virtual​ ​ Assistant jest oparte na silniku​ ​NLP​ rozpoznającym​ pytania​ w języku naturalnym​ klientów. Chatbot,​ ​oprogramowanie​ ​z ​obszaru​ ​Machine​ ​Learning,​ dostarcza​ ​tzw.​ interfejs​ ​ konwersacyjny, poprzez​ ​ czat​ ​ tekstowy​ ​ pomiędzy​ ​ użytkownikiem​, a ​stroną​ ​ www:​ analizuje​ ​ i ​rozumie​ najczęstsze pytania​ ​klientów,​ ​dostarcza​ ​natychmiastowych​​ odpowiedzi,​​ bez​ ​ udziału​ ​konsultantów. Live Chat Enterprise jest nowoczesnym kanałem “tekstowym”, uzupełniającym Jako kolejny narzędzie usprawniające proces pozyskania informacji sugerujemy wprowadzenie Live Chata który zostanie zintegrowany z Chatbotem: * umożliwia czatowanie użytkownika z obsługą klienta lub sprzedawcą w czasie realnym * obok infolinii praktycznie najbardziej preferowanym sposobem kontaktu klienta z obsługą lub sprzedawcą strony WWW * jest świetną alternatywą dla tych klientów, którzy nie są wstanie wykonać telefonu do callcenter (hałas, praca w open – space itp.) * najszybsza i najbardziej naturalna reakcja na wątpliwości / próbę rezygnacji klienta z zakupów – co niewątpliwie jest najważniejszym problemem w e-Commerce oraz na stronach transakcyjnych. Płynna integracja daje istotne korzyści: * Klient może w dowolnej chwili sam sobie wybrać jego preferowany sposób kontaktu (email, czat, telefon, co - browse); * Wykorzystane zostaną technologie semantyczne, maksymalizujące automatyzację rozwiązywania problemów prostych (self - service), ALE natychmiast eskalujemy do żywego konsultanta jeśli problem jest bardziej złożony - tu “dopalamy” live chat albo kierujemy na infolinię.

Zalety / korzyści z zastosowania technologii

Firma wspiera obsługę klienta oraz cyfrową transformację biznesu (digital transformation), integrując technologie inteligentnej automatyzacji oraz zwiększając efektywność e-commerce oraz e-marketingu. Ma na swoim koncie ponad 200 zrealizowanych wdrożeń rozwiązań takich jak Chatbot, Live Chat czy Contact Center, w tym doświadczenie i referencje we wdrożeniach oprogramowania dla największych banków, ubezpieczycieli i instytucji m.in. w Polsce, Stanach Zjednoczonych oraz w Wielkiej Brytanii. Rozwiązania InteliWISE: Systemy przetestowane na masowym ruchu klientów na stronach www – kilkadziesiąt/ kilkaset tysięcy interakcji miesięcznie, z najwyższymi gwarancjami SLA. 100% wsparcie zamawiającego w usłudze wdrożenia/ wsparcia /supportu/ zarządzania aplikacją, zgodnie ze specyfikacją/ RFI/ RFP zamawiającego. Analiza i zaawansowane integracje z systemami zamawiającego, w tym CRM, CC, ERP, Facebook i innymi portalami społecznościowymi. Rozwiązanie nie będące "black box-em" bez możliwości edycji – zamawiający dostaje do dyspozycji kompleksowe narzędzia do zarządzania wyglądem/ zachowaniem/ kontentem oprogramowania – zmiany/ aktualizacje mogą być dokonywane samodzielnie przez zamawiającego. Dostosowane do RODO – pełne wsparcie przy dostosowaniu oprogramowania do nowych regulacji, w tym RODO, IDD. Rozwiązania on-premise – możliwość osadzenia 100% rozwiązania (wcześniej wykorzystywanego w chmurze) na infrastrukturze zamawiającego. Integracja Chatbot <-> Live Chat, tzw. hybrydowy chat, umożliwiający optymalne wykorzystanie AI do obsługi najczęstszych pytań i natychmiastowe przekierowanie do Live Chata wyłącznie tych bardziej skomplikowanych zapytań (odciążenie operatora). Maksymalna modułowość: w każdej chwili zamawiający może wyłączyć niewykorzystywane oprogramowanie bądź włączyć dodatkowe funkcje. Spółka InteliWISE jest kwalifikowana w TOP10 globalnych dostawców technologii “Virtual Agent”, według niezależnej firmy analitycznej Forrester Research oraz posiada opatentowaną w USA technologię inteligentnego rozpoznawania języka naturalnego. InteliWISE jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych rynku New Connect, (ticker: ITL), strategicznie wsparcie zapewnia Intel Capital, a akcjonariuszem firmy jest Grupa Asseco.

Zastosowanie rynkowe

eBankowość eUbezpieczenia eCommerce eUsługi eGOV

Tagi

Branże

Lokalizacja

Dane podmiotu

Nazwa: Inteliwise SA

NIP: 5252323343

Adres www: http://www.inteliwise.pl

Typ podmiotu: Przedsiębiorstwo

Wielkość: Małe

Forma ochrony

Wynalazek

Poziom gotowości technologicznej

None

Forma komercjalizacji

Licencja
Współpraca techniczna (umowa o doradztwo)
Umowa produkcyjna (podwykonawstwo)
Komercyjne usługi badawcze

Dodatkowe informacje

Inne podmioty/osoby nie posiadają praw własności do tej technologii.
Posiadający technologię zapewnia doradztwo związane z wdrożeniem.

Linki


Dodano 12 maja 2021 16:53

Wróć na stronę "Bazy"