Baza technologii
InteliWISE AI Chatbot
Inteliwise SA
Opis technologii / usługi
AI- Chatbot-Wirtualny Doradca (WD),Wirtualny Asystent(WA) to systemowe rozwiązanie informatyczne (oprogramowanie) z obszaru inteligentnej automatyzacji i zarządzania wiedzą, obsługi klienta i wsparcia transakcji w e-commerce. Jest przedmiotem patentu w USA polskich inżynierów, tworzących spółkę specjalizującą się w cloudowych rozwiązaniach dla biznesu i e-administracji. Rozwiązanie InteliWISE AI-Chatbot/Virtual Assistant jest oparte na silniku NLP rozpoznającym pytania w języku naturalnym klientów. Chatbot, oprogramowanie z obszaru Machine Learning, dostarcza tzw. interfejs konwersacyjny, poprzez czat tekstowy pomiędzy użytkownikiem, a stroną www: analizuje i rozumie najczęstsze pytania klientów, dostarcza natychmiastowych odpowiedzi, bez udziału konsultantów. Live Chat Enterprise jest nowoczesnym kanałem “tekstowym”, uzupełniającym Jako kolejny narzędzie usprawniające proces pozyskania informacji sugerujemy wprowadzenie Live Chata który zostanie zintegrowany z Chatbotem: * umożliwia czatowanie użytkownika z obsługą klienta lub sprzedawcą w czasie realnym * obok infolinii praktycznie najbardziej preferowanym sposobem kontaktu klienta z obsługą lub sprzedawcą strony WWW * jest świetną alternatywą dla tych klientów, którzy nie są wstanie wykonać telefonu do callcenter (hałas, praca w open – space itp.) * najszybsza i najbardziej naturalna reakcja na wątpliwości / próbę rezygnacji klienta z zakupów – co niewątpliwie jest najważniejszym problemem w e-Commerce oraz na stronach transakcyjnych. Płynna integracja daje istotne korzyści: * Klient może w dowolnej chwili sam sobie wybrać jego preferowany sposób kontaktu (email, czat, telefon, co - browse); * Wykorzystane zostaną technologie semantyczne, maksymalizujące automatyzację rozwiązywania problemów prostych (self - service), ALE natychmiast eskalujemy do żywego konsultanta jeśli problem jest bardziej złożony - tu “dopalamy” live chat albo kierujemy na infolinię.
Zalety / korzyści z zastosowania technologii
Firma wspiera obsługę klienta oraz cyfrową transformację biznesu (digital transformation), integrując technologie inteligentnej automatyzacji oraz zwiększając efektywność e-commerce oraz e-marketingu. Ma na swoim koncie ponad 200 zrealizowanych wdrożeń rozwiązań takich jak Chatbot, Live Chat czy Contact Center, w tym doświadczenie i referencje we wdrożeniach oprogramowania dla największych banków, ubezpieczycieli i instytucji m.in. w Polsce, Stanach Zjednoczonych oraz w Wielkiej Brytanii. Rozwiązania InteliWISE: Systemy przetestowane na masowym ruchu klientów na stronach www – kilkadziesiąt/ kilkaset tysięcy interakcji miesięcznie, z najwyższymi gwarancjami SLA. 100% wsparcie zamawiającego w usłudze wdrożenia/ wsparcia /supportu/ zarządzania aplikacją, zgodnie ze specyfikacją/ RFI/ RFP zamawiającego. Analiza i zaawansowane integracje z systemami zamawiającego, w tym CRM, CC, ERP, Facebook i innymi portalami społecznościowymi. Rozwiązanie nie będące "black box-em" bez możliwości edycji – zamawiający dostaje do dyspozycji kompleksowe narzędzia do zarządzania wyglądem/ zachowaniem/ kontentem oprogramowania – zmiany/ aktualizacje mogą być dokonywane samodzielnie przez zamawiającego. Dostosowane do RODO – pełne wsparcie przy dostosowaniu oprogramowania do nowych regulacji, w tym RODO, IDD. Rozwiązania on-premise – możliwość osadzenia 100% rozwiązania (wcześniej wykorzystywanego w chmurze) na infrastrukturze zamawiającego. Integracja Chatbot <-> Live Chat, tzw. hybrydowy chat, umożliwiający optymalne wykorzystanie AI do obsługi najczęstszych pytań i natychmiastowe przekierowanie do Live Chata wyłącznie tych bardziej skomplikowanych zapytań (odciążenie operatora). Maksymalna modułowość: w każdej chwili zamawiający może wyłączyć niewykorzystywane oprogramowanie bądź włączyć dodatkowe funkcje. Spółka InteliWISE jest kwalifikowana w TOP10 globalnych dostawców technologii “Virtual Agent”, według niezależnej firmy analitycznej Forrester Research oraz posiada opatentowaną w USA technologię inteligentnego rozpoznawania języka naturalnego. InteliWISE jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych rynku New Connect, (ticker: ITL), strategicznie wsparcie zapewnia Intel Capital, a akcjonariuszem firmy jest Grupa Asseco.
Zastosowanie rynkowe
eBankowość eUbezpieczenia eCommerce eUsługi eGOV
Tagi
Branże
Lokalizacja
Dane podmiotu
Nazwa: Inteliwise SA
NIP: 5252323343