Baza technologii


Logo wpisu Lekta

Lekta

Pirios SA

Opis technologii

Lekta jest językiem programowania zorientowanym na rozwój interfejsów konwersacyjnych. Tworzymy systemy dialogowe, w których bierzemy pod uwagę wszystkie aspekty interakcji między organizacją a ich klientami. Możliwości negocjacyjne Lekty są wykorzystywane w tych dialogach, w których istnieje cel, który chce spełnić użytkownik, na przykład zakup biletu kolejowego, który wiąże się z dyskusją na temat parametrów związanych z tym celem. System proponuje datę przejazdu, która pasuje klientowi , ale godzina przejazdu już nie, następnie klient i system mogą zaangażować się w negocjacje o czasie podróży. Lekta nadaje się do radzenia sobie z wszystkimi rodzajami negocjacji. Jest to ważna cecha dla asystenta przedsiębiorstwa, ponieważ niektóre usługi/produkty, oferowane w firmie, mogą nie być proste i wymagają skomplikowanych negocjacji. Większość chatbotów jest w stanie odpowiedzieć tylko na pytania w jednym cyklu, i nie są w stanie utrzymać konwersacji ani zachować jej kontekstu. Rozmowa jest złożonym zjawiskiem, które wymaga, aby system mógł manipulować historią konwersacji, profilem lub tożsamością użytkownika i korzystać z zawartych w niej danych, aby móc uzyskać dostęp do zewnętrznych źródeł w czasie rzeczywistym i być proaktywnym w swoim zachowaniu stosunku co do uzytkownika. Lekta daje o wiele więcej możliwości, ponieważ użytkownik ma możliwość podać wiele parametrów. Dodatkowo parametry dostarczone przez użytkownika są przechowywane w pamięci systemu dialogowego. Użytkownik jest w stanie zapewnić i poprawić swoje odpowiedzi w dowolnej kolejności. Co więcej, użytkownik może zmienić zadanie w środku wypowiedzi, a system nie tylko jest w stanie przechwycić i wykonać nowe zapytanie, ale zachowuje informacje o poprzednim i wykonuje je po ukończeniu bieżącego zadania. Negocjacja mają zasadnicze znaczenie dla transakcyjnej część biznesowego systemu dialogu, tak samo jak możliwość sfinalizowania samej transakcji. Lekta jest w stanie przeprowadzić każdy proces rezerwacji i transakcji poprzez wejście w czasie rzeczywistym do zewnętrznego źródła poprzez mechanizm zwrotny back office, który umożliwia dostęp do baz danych, systemów transakcyjnych i serwisów internetowych

Zalety / korzyści z zastosowania technologii

Nowości: - kompletny rozwiązanie - możliwośc pracy w wersji u klienta jak i w rozwiazaniu chmurowym - rozumienie języka naturalnego człowieka - obsługa dowolnego jezyka -obsługa dowolnego kanału komunikacji Korzyści : - kompletny interfejsc automatycznych negocjacji z klientem -automatyzacja procesu obsługi klienta ( sprzedaż , udzielenie , informacji) -obniżenie kosztów obsługi klienta Przewaga : - proces negocjacji miedzy użytkownikiem a systemem - pełen kontekst transakcji (rozmowy) - obsługa i rozumienie naturalnego języka - wielowątkowść dyskusji systemu z użytkownikiem

Zastosowanie rynkowe

Zaproponowany przez nas produkt ma bardzo szerokie zastosowanie i obejmuje wiele branż w których może być stosowany, wynika to z przyjętej filozofii stworzenia produktu który w jednym miejscu jest w stanie zebrać różne drogi przyjmowania komunikatów od użytkowników za pomocą takich kanałów jak : głos, aplikacja , chat, Messengery ,telefon ,www itp. i zareagować w sposób naturalny i zgodny wolą użytkownika wprowadzającego dany komunikat. Istotne w naszej technologii jest to że nie ma znaczenia forma komunikatu ani język, istotne jest to że nasz program rozpozna co klient ma na myśli i jaka była jego intencja np. Komunikat "Kup bilet na pociąg do Krakowa jutro" zostanie zinterpretowane przez nas system poprawnie i z szerokim kontekstem tj. system sam uzupełni brakujące i niezbędne dane czyli rozpozna co znaczy "jutro" oraz zidentyfikuje miejsce rozpoczęcia podróży lub w przypadku wielu możliwości wskaże możliwe propozycje np. " Czy chcesz wyruszyć w podróż z dworca Wschodniego, Centralnego czy Zachodniego " doprecyzuje też czas rozpoczęcia podróży oraz uzupełni samodzielnie lub formie doprecyzowania wszystkie pozostałe składniki takiego zapytania. Nasz program wykazuje się zatem sztuczną inteligencja i rozumienie języka naturalnego , dodatkowo skorzysta z rozwiązań nawigacyjnych a wszystko to jest zamknięte w formie aplikacji dostępnej do użycia w telefonach na stronach www itp.

Tagi

Branże

Lokalizacja

Dane podmiotu

Nazwa: Pirios SA

NIP: 5472099416

Adres www: http://www.pirios.com

Typ podmiotu: Przedsiębiorstwo

Wielkość: Małe

Forma ochrony

Chronione prawem autorskim

Poziom gotowości technologicznej

None

Forma komercjalizacji

Licencja
Współpraca techniczna (umowa o doradztwo)

Dodatkowe informacje

Inne podmioty/osoby posiadają prawa własności do tej technologii.
Posiadający technologię zapewnia doradztwo związane z wdrożeniem.

Dodano 12 maja 2021 16:53

Wróć na stronę "Bazy"