Baza technologii

Mój Pociąg
Adrian Łubik
Opis technologii / usługi
Mój Pociąg poprawia komfort i bezpieczeństwo podróży dzięki pełnej informacji w czasie rzeczywistym, narzędziom do zgłaszania przejazdu osób z grupy PRM. Jest nieocenioną pomocą osobom niewidzącym i niedowidzącym dzięki kompleksowej obsłudze czytnika ekranu. Kluczowe informacje dostępne są w jednym miejscu. Możliwość graficznej prezentacji zestawienia składów PKP IC oraz prognozowanej frekwencji. Możliwość integracji z e-IC oraz innymi systemami sprzedaży przewoźnika (w tym graficzny wybór miejsca). Możliwość bezpośredniego kontaktu z klientem.
Zalety / korzyści z zastosowania technologii
Konkurencyjność rozwiązania: KOLEO - Brak zgłaszania potrzeb PRM; brak wykonania rozkładu jazdy. BILKOM - Brak wykonania rozkładu jazdy lub nierzetelne. Brak informacji o odwołaniach pociągów. Brak zgłaszania potrzeb PRM; Rozkład Kolejowy (PLK) - Nieintuicyjny interfejs użytkownika. Kompletny brak wsparcia dla czytników ekranu (osoby niewidome). Trudność dotarcia do kluczowych informacji. Brak możliwości odświeżania i bieżącego monitorowania. Mój Pociąg - Poza eliminacją powyższych wad: Kluczowe informacje w jednym miejscu. Graficzne zestawienia składów PKP IC oraz prognozowana frekwencja. Możliwość integracji z e-IC oraz innymi systemami sprzedaży przewoźnika (w tym graficzny wybór miejsca). Możliwość bezpośredniego kontaktu z klientem.
Zastosowanie rynkowe
Kompleksowa obsługa i informacja dla pasażera.