Baza technologii


Logo wpisu Metoda organizacji sieci sklepów

Metoda organizacji sieci sklepów

Olgierd Masłowski

Opis technologii

Przedmiotem Projektu jest metoda organizacji sieci sklepów w nowym, nieistniejącym na polskim rynku formacie. Format wielkości sklepów z sieci można przyjąć od zbliżonego do Żabki poprzez format Lidl/Biedronka aż do rozmiaru supermarketu Auchan. Model biznesowy może zostać dostosowany do wymaganej wielkości i innych założeń klientów. Model rozwiązuje problem działania w warunkach obecnej konkurencji oraz problem rozwoju sieci włącznie z finansowaniem. Wzrost sieci odbbywa się poprzez przejmowanie klientów konkurencji.

Zalety / korzyści z zastosowania technologii

Projekt umożliwia budowę sieci sklepów spożywczych o wielkości minimum Żabki bez korzystania dotychczas znanych rozwiązań jak franczyza. Zupełnie nowa organizacja sieci umozliwia w dzisiejszych warunkach zbudowanie silnej sieci, konkurującej z sukcesem z obecnymi na rynku liderami jak JMD czy Lidl/Kaufland. Projekt nie wymaga żadnej zmiany obowiązującego w Polsce prawa, jest odporny na spodziewane zmiany jak zakaz handlu w niedzielę i ma szereg innych zalet. Projekt może zostać wprowadzony jako mechanizm ratunkowy dla istniejącej już sieci, znajdującej się w trudnej sytuacji. Główna korzyść to możliwość nieograniczonego wzrostu firmy w polskich warunkach kosztem konkurencji.

Zastosowanie rynkowe

Handel wielkopowierzchniowy, sieci sklepów spożywczych.

Tagi

Branże

Lokalizacja

Forma ochrony

Inna forma ochrony:
None

Poziom gotowości technologicznej

None

Forma komercjalizacji

Licencja

Dodatkowe informacje

Inne podmioty/osoby nie posiadają praw własności do tej technologii.
Posiadający technologię zapewnia doradztwo związane z wdrożeniem.

Dodano 12 maja 2021 16:53

Wróć na stronę "Bazy"