Baza technologii


Logo wpisu Smart FastTony

Smart FastTony

Daniel

Opis technologii

Dla kogo? Dla dużych organizacji, które mają swoją sieć sprzedaży (własną lub franczyznową) Jaki problem rozwiązuje ta technologia?? Rozwiązuje NAJWIĘKSZE problemy jakie mają firmy z rozproszoną dystrybucją: LOJALIZACJA KLIENTA przez zaoferowanie mu naszego rozwiązania w ramach wspópracy wykonywanie PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH pośredni DOSTĘP do klientów ich klientów dostęp do danych analitycznych klienta Tak. To wszystko jest możliwe, ba podobne rozwiązania już wdrożyliśmy i spółkach giełdowych (głowny parkiet) Jaki Twoich klientów, dystrybutorów rozwiązuje nasza technologia? Przedsiębiorcy potrzebują klientów, ale rzadko który dysponuje odpowiednią wiedzą jak prowadzić działania marketingowe w sieci. Aby to robić poświęcają czas na naukę ekosystemu reklamowego Google i Facebooka. Zwykle wygląda to tak: Przedsiębiorca wraca z firmy do domu Tato pobawisz się ze mną? Nie mogę córuś, tata musi pracować. I siada do komputera aby z grup na facebooku, poradników, tutoriali dowiedzieć się jak robić reklamy by jutro mieć klientów. Nie robią tego bo chcą robią to bo muszą. Dlaczego wtedy nie zlecą tego agencjom? Agencje reklamowe nie chcą ich obsługiwać bo przy mikro budżetach lokalnych przedsiębiorców nie opłaca się im ich obsługiwać, a przedsiębiorcę nie stać na to by płacić tyle ile płacą duże firmy. Jednocześnie jeśli mogą to naciskają centralę (głownego dostawcę, właściciela marki, fraczyznodawce) do tego aby zintesyfikował działania reklamowe i nie globalnie tylko lokalnie na jego rynku. Dzięki naszemu rozwiązaniu DEMOKRATYZUJEMY rynek reklam Propozycja dla rynku: Każdemu, nawet najmniejszemu przedsiębiorcy damy wiedzę i doświadczenie setek agencji za niewielką opłatę w postaci systemu, który sam zrobi mu kampanie reklamowe. Jak to ma działać? Przedsiębiorca odpowiada na 6 pytań odnośnie jego biznesu Przedsiębiorca określa ile ma budżetu Przedsiębiorca Tworzy kreacje ( grafikę i tekst) KONIEC - 5 minut Dzięki wykorzystaniu uczenia maszynowego w połączeniu z bieżącymi danymi zbieranymi o odbiorcach usług i produktów firmy oraz statystykami ruchu na stronie innym zródłom danych, system jest w stanie na bieżąco optymalizować kampanie reklamowe w celu realizacji kluczowych dla firmy celów. Co mi to daje, że mi to daje? Czyli jakie organizacja ma z tego korzyści? NarzęDla dużych

Tagi

Branże

Lokalizacja

Forma ochrony

Chronione prawem autorskim
Inna forma ochrony:
None

Poziom gotowości technologicznej

TRL 9

Forma komercjalizacji

Licencja

Dodatkowe informacje

Inne podmioty/osoby nie posiadają praw własności do tej technologii.
Posiadający technologię zapewnia doradztwo związane z wdrożeniem.

Dodano 12 maja 2021 16:54

Wróć na stronę "Bazy"