Baza technologii
Technologia Obrazowania VR CinematicVR
CinematicVR sp. z o.o.
Opis technologii / usługi
CinematicVR to start-up wykorzystujący nowoczesne medium jakim jest technologia wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości do prezentacji oraz promocji produktów i usług swoich klientów. Firma tworzy filmy 360, wirtualne katalogi produktów oraz interaktywne aplikacje VR. Dzięki możliwościom jakie daje VR, płaski ekran smartfona, włożony w nawet najprostsze gogle VR staje się dowolnie wykreowaną przestrzenią otaczającą użytkownika, wypełnioną realistycznie odwzorowanymi produktami znajdującymi się na wyciągnięcie ręki. Posiadamy własną technologię obrazowania VR, dzięki której jesteśmy w stanie szybko tworzyć aplikacje zawierające interaktywne, wirtualne prezentacje produktów. Pracujemy również nad platformą LookRoom, czyli aplikacją do prezentacji i sprzedaży kreacji projektantów mody, która dzięki wykorzystaniu VR i AR zaciera granicę pomiędzy zakupami online i offline.
Zalety / korzyści z zastosowania technologii
Wirtualna rzeczywistość to medium immersywne, czyli bardzo mocno oddziałujące na zmysły odbiorcy, w realistyczny i atrakcyjny sposób "zanurzające" go w treściach wyświetlanych za jego pomocą. Stąd też jest doskonałym narzędziem, służącym do prezentowania produktów, przestrzeni i usług. W przypadku e-commerce i dowolnych innych form zdalnej prezentacji produktu, dzięki ogromnemu realizmowi i zjawisku immersji, zaciera granicę pomiędzy wizytą w salonie sprzedaży a zakupami online. Metoda obrazowania produktów jaką stosujemy pozwala na bardzo szybkie tworzenie interaktywnych prezentacji ich wiernych kopiii w środowisku VR. Za pomocą specjalnych gogli, przenosimy użytkownika z salonu sprzedaży, przestrzeni wystawienniczej na targach, czy wprost z jego domu, do dowolnie wykreowanej przestrzeni zawierającej produkty, wzbogacone o interaktywne elementy oraz informacje przedstawione w atrakcyjny sposób. Przewagą naszej metody jest szybkość realiacji takiej aplikacji, jak również fotorealistyczna jakość odwzorowania produktu.
Zastosowanie rynkowe
VR ma ogromne zastosowanie w przypadku wszystkich branż w których kluczową rolę odgrywa aspekt wizualny prduktu lub usługi, a co za tym idzie bardzo ważny jest realizm i atrakcyjna forma jego prezentacji klientowi. Przykładem mogą być branże artystyczne. VR, a zwłaszcza proponowana przez nas technologia obrazowania produktów, świetnie sprawdza się w przypadku prezentowania rzeźby. Technologia ta ma również swoje zastosowanie w edukacji. Za jej pomocą możliwe jest bardzo realistyczne i atrakcyjne odwzorowanie różnego rodzaju zjawisk i procesów, a także prezentacje szkoleniowe dla wielu branż, począwszy od medycznych aplikacji edukacyjnych, skończywszy na szkoleniach BHP dla branż związanych z budownictwem i wydobyciem. VR z powodzeniem można również stosować w muzealnictwie, prezentując zdigitalizowane zbiory w atrakcyjnych, interaktywnych aplikacjach edukacyjnych, tworząc wirtualne muzea czy galerie sztuki. Kamery 360 mogą rejestrować obraz ze wszystkich kierunków, co znajduje zastosowanie w przypadku prezentacji nieruchomości, ale może również służyć branżom związanym z kryminalistyką do celów dokumentacji.
Tagi
Branże
Lokalizacja
Dane podmiotu
Nazwa: CinematicVR sp. z o.o.
NIP: 5170377924